1
Enquiry period
with 22.03.2023 10:20
to 01.04.2023 09:00
2
Bidding period
with 01.04.2023 09:00
to 06.04.2023 09:00
3
Auction
with 07.04.2023 09:00
to 07.04.2023 15:38
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 832 833,34 MDL
Period of clarifications: 22 Mar 2023, 10:20 - 1 Apr 2023, 9:00
Submission of proposals: 1 Apr 2023, 9:00 - 6 Apr 2023, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Echipament audio

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
The contact person
Full name
Galina Blanaru
Contact phone
068233411
Purchase data
Date created
22 Mar 2023, 10:20
Date modified
29 Mar 2023, 17:15
Achizitii.md ID
21076394
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Digital Audio Mixer
Budget: 104166.67 MDL
Active
Lot nr. 6 - Microfon dinamic
Budget: 5000.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - Microfon vocal
Budget: 12083.33 MDL
Active
Lot nr. 8 - Microfon vocal
Budget: 2083.33 MDL
Active
Lot nr. 9 - Microfon vocal
Budget: 35000.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - Cablu Multicore
Budget: 2416.67 MDL
Active
Lot nr. 12 - Saundcard USB
Budget: 26666.67 MDL
Active
Lot nr. 13 - Microfon
Budget: 31666.67 MDL
Active
Lot nr. 14 - Microphone Stand
Budget: 791.67 MDL
Active
Lot nr. 15 - Level Amplifier
Budget: 3041.67 MDL
Active
Lot nr. 16 - Portable Speaker
Budget: 25000.0 MDL
Active
Lot nr. 17 - Microfon
Budget: 18750.0 MDL
Active
Lot nr. 18 - Microfon
Budget: 10500.0 MDL
Active
Lot nr. 19 - Microfon
Budget: 23333.33 MDL
Active
Lot nr. 20 - Microfon
Budget: 53333.33 MDL
Active
Lot nr. 21 - Microfon
Budget: 45000.0 MDL
Active
Lot nr. 22 - Câști Monitor
Budget: 26666.67 MDL
Active
Lot nr. 25 - Teleprompter
Budget: 50833.33 MDL
Active
Lot nr. 26 - Tablet
Budget: 15833.33 MDL
Active
Lot nr. 27 - Microfon radio
Budget: 32500.0 MDL
Active
Lot nr. 29 - Microfon
Budget: 5833.33 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_echipament audio.docx
Bidding Documents
DS
22.03.23 10:20
duae.docx
Bidding Documents
DUAE
22.03.23 10:20
anunt de participare achizitionare echipament audio 2023.docx
tenderNotice
anunt de participare
22.03.23 10:20
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE
22.03.23 10:20
Date:
29 Mar 2023, 17:15
Question's name:
CLARIFICARE CANTITATE
Question:
Buna ziua. La pozitia 32 in set se cer - 3 transmitatoare - si 6 capsule. Va rog sa verificati - si sa ne comunicati daca cantitatea capsulilor este corecta. Normal ar trebui sa fie - 3 bucati. Multumesc. Anticipat.
Answer (29 Mar 2023, 18:11):
Buna ziua. În caietul de sarcini, cantitatea ”Handheld Capsule”, este indicată corect (6 bucăți).
Date:
31 Mar 2023, 15:21
Question's name:
Documentew de calificare
Question:
Buna ziua. Pentru Calificare - Se cere Numar de inregistrare din Lista Producatorilor de deseuri electronice. 1. Va rog sa ne clarificati - pe cit e de relevant - si/sau obligatoriu acest document ? 2. Daca se Ofera un Pret Adecvat - si produs Original - dar la pret mai mic - si compania nu detine acest document - O sa fie acceptata Oferta sau nu ? 3. Care este necesitatea acestui document ? 3. Ce impact real asupra unui eventual contract de furnizare a echipamentelor are acest document ? (asupra calitatii sau conformitatii echipamentelor) Multumesc anticipat.
Answer (31 Mar 2023, 18:15):
Buna ziua. In temeiul prevederilor art. 20 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, prezentarea numărului de înregistrare din „Lista producătorilor” conform Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice aprobat prin H.G. nr. 212 din 07.03.2018 – este obligatoriu.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.