Status Cancelled
Estimated value without VAT 54 166,66 MDL
Period of clarifications: 20 Mar 2023, 13:53 - 22 Mar 2023, 17:00
Submission of proposals: 22 Mar 2023, 17:00 - 27 Mar 2023, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Hârtie p/u birou, mape, folii, pixuri, etc.

Information about the cancellation
The reason of cancellation
In urma clarificărilor de pe achizitii.md s-a lansat o nouă procedură de achizitie: https://achizitii.md/ro/public/tender/21076258/
Date of cancellation
21 Mar 2023, 12:14
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Web site
---
The contact person
Full name
Rodica Burdujan
Contact phone
022823591
Purchase data
Date created
20 Mar 2023, 13:53
Date modified
21 Mar 2023, 12:15
Achizitii.md ID
21076257
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Rechizite de birou
Budget: 54166.66 MDL
Cancelled
Date:
20 Mar 2023, 16:34
Question's name:
Hartie
Question:
Solicitam respectuos separarea in loturi aparte dupa grupe: Lotul 1 - Hirtie Lotul 2 - Rechizite de birou
Answer (21 Mar 2023, 08:31):
Autoritatea a optat pentru transparență, libera concurență și, totodată, pentru un singur furnizor câștigător (tinând cont de aplasarea AAC și costurile de logistică) pentru a-și minimiza costurile administrative în cadrul achiziției publice de valoare mică. Astfel, prevederile pct. 23 din Anunțul de participare menționează că: criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului este prețul cel mai scăzut pe lista întreagă pentru achiziția de valoare mică.
Rechizite de birou
Date:
21 Mar 2023, 09:09
Question's name:
Calendar p/u masă
Question:
avet nevoie pentru 2023 ?
Answer (21 Mar 2023, 09:12):
Caledar pentru masă pentru 2024 este sintagma corectă.
Rechizite de birou
Date:
21 Mar 2023, 09:10
Question's name:
Certificate de calitate/conformitate pentru bunurile contractate
Question:
DVS solicitati certificat de calitate - in RM rechizite de birou nu sunt supuse pentru certificarea
Answer (21 Mar 2023, 09:55):
Va multumesc pentru precizare. In timp util AAC va modifica Anunțul de participare și il va republica în cadrul acestei proceduri.
Date:
21 Mar 2023, 09:18
Question's name:
poz.10
Question:
Suport pentru documente? A4? Vertical? Gorizontal? sau pentru pixuri suport? sau pentru rechizite?
Answer (21 Mar 2023, 09:26):
Suport pentru mape A4, vertical.
Date:
21 Mar 2023, 09:22
Question's name:
Hartie
Question:
Reiesind din raspunsul Dvs, pledati pentru concurenta libera, dar tot odata nu dati posibilitate la participare pentru importatori de hartie. Solicitam repetat respectuos separare hartiei intru-n lot aparte.
Answer (21 Mar 2023, 09:56):
Va multumesc pentru precizare. In timp util AAC va modifica Anunțul de participare și il va republica în cadrul acestei proceduri.
Date:
21 Mar 2023, 12:03
Question's name:
specificatie
Question:
Rechizite de birou, o sa luati in functie de necesitate s-au toata cantitatea o data?
Answer (21 Mar 2023, 12:04):
In functie de necesitate, gradual.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.