1
Enquiry period
with 17.03.2023 11:28
to 03.04.2023 11:00
2
Bidding period
with 03.04.2023 11:00
to 26.04.2023 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 9 000 000 MDL
Period of clarifications: 17 Mar 2023, 11:28 - 3 Apr 2023, 11:00
Submission of proposals: 3 Apr 2023, 11:00 - 26 Apr 2023, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

a) Durata schimbului: 10 zile, schimbul conține 9 nopți și 10 zile primirea copiilor de la ora 8-00 în prima zi a schimbului și plecarea la ora 17-00 în ultima zi a schimbului, (cu condiţia că nu depăşeşte costul maxim acceptabil al unui bilet de odihnă):
b) Sezonul estival: începând cu 01.06.23 pînă la 30.08.23 (nu mai mult de 8 schimburi în total);
c) Cantitatea de bilete solicitată în ofertă să nu depășească capacitatea taberei în corespundere cu numărul turelor propuse de ofertant.
d) Costul maxim pentru o zi de odihnă este nu va dipăşi costul stabilit prin HG aprobată anual;
e) Alimentarea unui copil va corespunde normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638 din 12.08.2016, modificat prin Ordinul Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale nr.910 din 02.10.2020. Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi;
f) Schema de încadrare a personalului în taberele de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor să corespundă condiţiilor Anexei nr. 2 din HG nr. 334 din 23.04.2009 cu privire la aprobarea Regulamentului de funcționare a taberelor de odihnă și întremare a sănătății copiilor și adolescenților;
g) Măsurile distractiv-educative şi sportive planificate. Programul minim distractiv-educativ şi sportiv pe parcursul unui schimb va include: cel puţin 4 activităţi.
h) Cantitatea de bilete va fi achiziționată în limita mijloacelor financiare indicate în Lege BASS anuală;
i) Să prezinte darea de seamă către Confederația Națională a Sindicatelor pînă la data de 10 septembrie a anului de gestiune;
j) Să prezinte darea de seamă Casei Naționale de Asigurări Sociale până la data de 20 septembrie a anului de gestiune;
k) Să prezinte după fiecare schimb Actul de recepționare a serviciilor pentru perioada raportată, contrasemnată de către Confederația Națională a Sindicatelor din Moldova;
l) Trimestrial semnează Actul de verificare a achitărilor;
m) Modelul biletului va fi prezentat în mod obligatoriu în documentaţia oferită de participanţi, conform modelului aprobat de CNAS.
n) Plasarea copiilor în încăperi va fi cu respectarea unui normativ de cel puțin 3,5 m2 pentru fiecare;
o) Cazarea într-o cameră nu va fi mai mult de 8 copii;
p) Respectarea normelor de cazare a copiilor conform Regulilor și normativelor sanitar-epidemiologice de stat ”Igiena taberelor de odihnă și intremarea a sanatății copiilor”,aprobate prin Hotărîrea Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 - art.6.3 ( MO 2016 nr.153-156 art.517) (Utilajul şi mobilierul încăperilor taberelor de odihnă trebuie să corespundă cerinţelor igienice şi pedagogice. Mobila trebuie să corespundă taliei copiilor. În dormitoare se interzice folosirea paturilor suprapuse.);
q) Dușul va fi separat pentru fete și băieți;
r) Teritoriul va fi cu îngrădire integră și să corespundă Hotărîrea Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 cu privire la aprobarea şi implementarea Regulilor şi normativelor sanitaro-epidemiologice de stat "Igiena taberelor de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor", ( Suprafaţa totală a lotului de pămînt în dependenţă de capacitatea taberei trebuie să fie de 150 - 200 m2 pentru un elev, 1/2 din această suprafaţă trebuie să fie înverzită)
s) Utilajul ingineresc de pe teritoriul taberei va fi cu îngrădire integră, cu asigurarea limitării accesului doar pentru personalul autorizat;
t) Pentru efectuarea curăţeniei generale şi dezinfecţiei pauza între schimburi trebuie să constituie 2 zile.
u) Organizarea odihnei și întremării sănătății copiilor se efectuează prin respectarea Deciziilor Comisiei Pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova și Hotărârilor Comisiei Naţionale Extraordinare de Sănătate Publică.
v) Se descalifică oferta în următoarele cazuri:
- neexecutarii prescripțiilor sanitare confirmate de Centrele de Sănătate Publică Teritoriale;
- nerespectarea regulilor de apărare împotriva incendiilor, confirmate de Agenția pentru supravegherea tehnică
- neexecutarii prescripțiilor sanitar-veterinare confirmate/emise de către ANSA și a subdiviziunilor teritoriale;
- propunerii în ofertă plasării copiilor în încăperi cu nerespectarea normativ de cel puțin 3,5 m2 pentru fiecare;
- propunerii în ofertă cazării într-o cameră mai mult de 8 copii.
- propunerii în ofertă cazării în camere cu paturi suprapuse
- neacceptarii condițiilor expuse în Cerinţe suplimentare către servicii şi contract
- nerespectarii normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638 din 12.08.2016. Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Scutaru Irina
Contact phone
+37322257752
Purchase data
Date created
Date modified
17 Mar 2023, 11:28
Estimated value (without VAT)
9 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21076098
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Contract period
1 Jun 2023 03:00 - 31 Aug 2023 03:00
List of positions
1)
Title
Achiziţionarea serviciilor de organizare a odihnei şi întremării sănătăţii copiilor și adolescenților în perioada de vară anul 2023 CPV: 55200000-2 - Camping sites and other non-hotel accommodation
Quantity: 3100.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE copii 2023.semnat
Technical Specifications
DUAE în format pdf
17.03.23 11:28
ANUNȚ DE PARTICIPARE Copii 2023.semnat
Technical Specifications
Anunț de Participare
17.03.23 11:28
DUAE copii 2023
Technical Specifications
DUAE în format word
17.03.23 11:28
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Copii 2023 (1)
Technical Specifications
Documentația Standard în format word
17.03.23 11:28
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Copii 2023 (1).semnat
Technical Specifications
Documentația Standard în format pdf
17.03.23 11:28
CAIET DE SARCINI Copii 2023.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini
17.03.23 11:28

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL "Agro-Tiras

Normalized price: 870 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Întru vizualizarea următoarelor oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

AO "Generația Nouă"

Normalized price: 1 350 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Întru vizualizarea următoarelor oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

DITS Calarasi

Normalized price: 1 890 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: întru vizualizarea următoarelor oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Zimbet

Normalized price: 2 280 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Întru vizualizarea următoarelor oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

AO CONCEB

Normalized price: 3 192 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Întru vizualizarea următoarelor oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

Casele de Odihna si Recuperare "Perlele Nistrului" SRL

Normalized price: 8 944 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Întru vizualizarea următoarelor oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
7
Participant(s) name(s):

Casa de odihna Camping Vadul lui Voda SRL

Normalized price: 8 999 800 MDL
Status: Winner
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications