Select the type of procedure
Commercial procurement
21075986
1
Enquiry period
with
23.03.2023 13:29
to 03.04.2023 12:00
to 03.04.2023 12:00
2
Bidding period
with
03.04.2023 12:00
to 13.04.2023 14:00
to 13.04.2023 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
6 563 416,67 MDL
Period of clarifications:
23 Mar 2023, 13:29 - 3 Apr 2023, 12:00
Submission of proposals:
3 Apr 2023, 12:00 - 13 Apr 2023, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Conform cerințelor din documentația standard
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Mar 2023, 13:29
Date modified
27 Mar 2023, 10:54
Achizitii.md ID
21075986
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație capitală a încăperilor din subsolul blocului administrativ nr. 1
Budget: 6563416.67 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
lista materialelor ce vor fi utilizate la executarea lucrarilor.docx
Bidding Documents
-
23.03.23 13:29
avizul de verificare.pdf
avizul de verificare.pdf
Documents history
-
avizul de verificare.pdf
avizul de verificare.pdf
ID: 334986bd-ee2d-45d4-90f1-d74622bf8377
Bidding Documents
-
verificare proiect.pdf
verificare proiect.pdf
ID: 334986bd-ee2d-45d4-90f1-d74622bf8377
Bidding Documents
Bidding Documents
-
27.03.23 10:54
caiet de sarcini (modificat).docx
Documents history
-
caiet de sarcini (modificat).docx
ID: 80c1436c-43f5-4c5f-89bb-b70b6ddf7597
Bidding Documents
-
caiet de sarcini.docx
ID: 80c1436c-43f5-4c5f-89bb-b70b6ddf7597
Bidding Documents
Bidding Documents
-
27.03.23 10:54
caiet de sarcini (modificat).semnat.pdf
caiet de sarcini (modificat).semnat.pdf
Documents history
-
caiet de sarcini (modificat).semnat.pdf
caiet de sarcini (modificat).semnat.pdf
ID: ea74992b-90a5-4cb1-b30c-4673f0656e03
Bidding Documents
-
caiet de sarcini.semnat.pdf
caiet de sarcini.semnat.pdf
ID: ea74992b-90a5-4cb1-b30c-4673f0656e03
Bidding Documents
Bidding Documents
-
27.03.23 10:54
Date:
23 Mar 2023, 15:57
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Indicati va rog parametri tehnici la -pct. 1 Devizul nr. 6 - Punct Termic Individual tip modul HEAT
MASTER IV-326_ACM-233
Answer (24 Mar 2023, 11:43):
Parametrii tehnici la -pct. 1 Devizul nr. 6 - Punct Termic Individual tip modul HEAT MASTER IV-326_ACM-233 sunt: Sarcina termica pentru incalzire – 326 kW; Sarcina termica pentru apa calda menajera (ACM) – 233 kW.
Pentru a face cunoștință cu proiectul tehnic, operatorii economici interesați, pot apela responsabilul din cadrul ministerului la nr. 022 26 26 26 pentru a programa vizita la obiect.
Date:
28 Mar 2023, 20:39
Question's name:
Garantia bancara
Question:
Va rugam sa indicati in anunti de participare depunerea garantiei bancare emisa de o banca comerciala
Answer (29 Mar 2023, 13:48):
În conformitate cu pct.126 al HG 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, Grupul de lucru pentru achiziții a aprobat documentația standard prin care a stabilit că garanția pentru ofertă va fi acceptată doar sub forma de ”transfer pe contul autorității contractante”.
Lucrări de reparație capitală a încăperilor din subsolul blocului administrativ nr. 1
Date:
3 Apr 2023, 10:51
Question's name:
Garantia de ferta
Question:
Buna ziua,
Conform pct. 7 din anunțul de participare valoarea de 1 % din valoarea ofertei trebuie sa fie transferat in contul beneficiarului ca garanție de oferta. Clarificarea este daca va fi acceptata garanția constituita la o banca comerciala conform formularului din documentația standard.
Answer (3 Apr 2023, 11:12):
Bună ziua,
Nu se acceptă garanție pentru ofertă emisă de bănci comerciale. Garanția pentru ofertă în valoare de 1% se acceptă doar sub formă de ”transfer la contul autorității contractante” în conformitate cu pct. 17 din Anunțul de participare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK