1
Enquiry period
with 10.03.2023 15:55
to 17.03.2023 10:23
2
Bidding period
with 17.03.2023 10:23
to 24.03.2023 10:23
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 750 000 MDL
Period of clarifications: 10 Mar 2023, 15:55 - 17 Mar 2023, 10:23
Submission of proposals: 17 Mar 2023, 10:23 - 24 Mar 2023, 10:23

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea lucrărilor de reparație capitală a cazanului ПТВМ-100 nr.2 cu înlocuirea semisecțiilor prefabricate a pachetului convectiv superior. Restabilirea izolației termice în zona de demontare a pachetului convectiv, după reparația cazanului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Sorin Moraru
Contact phone
022-385-466
Purchase data
Date created
10 Mar 2023, 15:55
Date modified
16 Mar 2023, 10:23
Achizitii.md ID
21075581
CPV
45330000-9 - Lucrări de instalaţii de apă
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
10.03.23 15:55
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
10.03.23 15:55
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Bidding Documents
-
10.03.23 15:55
anexa nr 19 angajament privindsust. tehnica.docx
Bidding Documents
-
10.03.23 15:55
anexa nr.2 declaratie de eligibilitate.docx
Bidding Documents
-
10.03.23 15:55
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Bidding Documents
-
10.03.23 15:55
anexa nr 12 decl. privind experienta.docx
Bidding Documents
-
10.03.23 15:55
anexa nr 13 decl. priv. princip. lucrari similare.docx
Bidding Documents
-
10.03.23 15:55
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
10.03.23 15:55
oferta f3.1.docx
Bidding Documents
-
10.03.23 15:55
anexa nr 17 inform. privind asocierea.docx
Bidding Documents
-
10.03.23 15:55
calculul la ord.190 cazan.doc
Bidding Documents
-
10.03.23 15:55
anunț de participare .docx
Bidding Documents
-
16.03.23 10:23
Date:
15 Mar 2023, 15:36
Question's name:
Pct. 8. ”Documente obligatorii la depunerea ofertelor” al caietului de sarcini
Question:
Conform pct. 8.1. al CS, se solicită prezentarea specificației tehnice complete privind executarea lucrărilor. Vă rugăm să concretizați ce prezintă acea specificaței și dacă există un formular tipizat al acestei specificații (în caz afirmativ, vă rugăm să prezentați acel formular). Conform pct. 8.3. al CS, se solicită prezentarea declarației pe propria răspundere cu privire la efectuarea lucrărilor în volumul prevăzut de documentația de proiect și de deviz, conform termenilor stabiliți. Vă rugăm să prezentați formularul declarației solicitate de Dvs.
Answer (16 Mar 2023, 09:55):
Buna ziua. Specificația tehnică va reprezenta devizul de cheltueli care va include lucrările solicitate din caietul de sarcini.
Date:
15 Mar 2023, 15:48
Question's name:
Pct. 20 al Anunțului de participare
Question:
Conform criteriilor de calificare și de selecție menționate la pct. 20 al Anunțului de participare se solicită prezentarea certificatului de atestare tehnico-profesională a dirigintelui de șantier. Vă rugăm să concretizați conform cărui/căror domeniu/domenii de activitate trebuie să fie atestat dirigintele de șantier încadrat la realizarea lucrărilor solicitate.
Answer (16 Mar 2023, 10:00):
Buna ziua. Se va prezenta certificatul de atestare tehnico-profesională a dirigintelui de șantier sau a personalului atestat în domeniul echipamentelor energetice.
Date:
15 Mar 2023, 16:10
Question's name:
Calculul acceptat de către Entitatea Contractantă
Question:
Conform ordinului nr.190 din 31.12.2021 coeficientul cheltuielior de regie pentru lucrările de montare a utilajelor și instalațiilor electrotehnice etc. constituie 76%, iar pentru lucrările de construcție constituie 13,5%. Reieșind din anexa CS ”Extras din ordinului nr.190 din 31.12.2021 ”Cu privire la determinarea valorii de deviz a lucrărilor efectuate de către antreprenori” coeficientul cheltuielilor de regie acceptat de entitatea contractantă, constituie 13,5%, deși volumul lucrărilor solicitate de etitatea contractantă cuprinde inclusiv și lucrări de demontare și montare a utilajului, la care trebuie aplicat coeficientul cheltuielilor de regie în cuantum de 76%. Astfel, Vă solicităm confirmarea sau infirmarea posibilității aplicării coeficientului cheltuielilor de regie în cuantum de 76%, la lucrările de montare și demontare a utilajului.
Answer (16 Mar 2023, 09:12):
Buna ziua, din motive tehnice cerintele solicitate din ordinul 190 din 31.12.2021 au fost incluse eronat in anuntul de participare, cerem scuze. La calcularea costului estimativ al lucr[rilor de revizie PTVM - 100 nr. 2 cu inlocuirea a 96 de semisecții prefabricate a pachetului convectiv superior la CT Vest solicităm să respectați cerintele din Ordinul 190 din 31.12.2021, inclusiv utilizarea cheltuielilor generale în valoare de 13.5% și 76.00% - la prețurile incasărilor corespunzătoare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.