Select the type of procedure
Commercial procurement
21075013
1
Enquiry period
with
02.03.2023 16:03
to 13.03.2023 10:00
to 13.03.2023 10:00
2
Bidding period
with
13.03.2023 10:00
to 23.03.2023 10:00
to 23.03.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 500 000 MDL
Period of clarifications:
2 Mar 2023, 16:03 - 13 Mar 2023, 10:00
Submission of proposals:
13 Mar 2023, 10:00 - 23 Mar 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări la drumul L247 Fălești-Pînzăreni Noi – Năvîrneț prin executarea săpăturilor mecanizate la rigole, lucrări de sacrificare, amenajare mecanizată a îmbracămintei rutiere din piatră spartă, lucrări de tăiere și nivelare a acostamentelor, amenajarea drumului împietrit cu adaos de material.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Mar 2023, 16:03
Date modified
4 Mar 2023, 13:51
Achizitii.md ID
21075013
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a drumului L247 Fălești-Pînzăreni Noi – Năvîrneț
Budget: 2500000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
Formularul Standart al Documentului Unic de Achizitie European
2.03.23 16:03
documentatia standart pentru lucrari.docx
Bidding Documents
Documentatia Standart pentru achizitionarea lucrarilor
2.03.23 16:03
caiet de sarcini_lucrari de reparatiel247.pdf
caiet de sarcini_lucrari de reparatiel247.pdf
Technical Specifications
borderou de lucrari
2.03.23 16:03
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
Model declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani
2.03.23 16:03
anunt de participare_lucrari de reparatie.pdf
anunt de participare_lucrari de reparatie.pdf
tenderNotice
anunt/invitatie de participare
2.03.23 16:03
Date:
4 Mar 2023, 13:51
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante
Answer (6 Mar 2023, 08:04):
Autoritatea Contractanta accepta forma de garantie pentru oferta, conform pct 16, nr.4 și pct. 17 din anuntul de participare - scrisoare emisă de o bancă comercială, conform anexei nr. 9 la documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 – confirmata prin semnătura electronică a participantului, (pentru indicarea rechizitelor bancare in scrisoarea de garantie pentru oferta, la solictarea bancii se va indica urmatoarele rechizite: cf- 1007601009347, IBAN-MD20TRGDAL14514143010000, TRZMD 2X, Trezoreria Regionala Nord).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK