1
Enquiry period
with 02.03.2023 13:51
to 13.03.2023 10:00
2
Bidding period
with 13.03.2023 10:00
to 20.03.2023 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 8 145 241,67 MDL
Period of clarifications: 2 Mar 2023, 13:51 - 13 Mar 2023, 10:00
Submission of proposals: 13 Mar 2023, 10:00 - 20 Mar 2023, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

”Reparația capitală a părții carosabile din str. Sportivă (de la str. C. Stamati până la str. Gluhovschi), conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
2 Mar 2023, 13:51
Estimated value (without VAT)
8 145 241,67 MDL
Achizitii.md ID
21074982
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți, str.Sportivă
Contract period
27 Mar 2023 03:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
”Reparația capitală a părții carosabile din str. Sportivă (de la str. C. Stamati până la str. Gluhovschi), conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anunt de intentie 13 - Reparatia str.Sportiva.semnat
Bidding Documents
anunt de intentie
2.03.23 13:51
forma nr.5.semnat
Bidding Documents
forma nr.5 -PDF
2.03.23 13:51
Caiet de sarcini - str.Sportiva
Bidding Documents
caiet de sarcini - format WORD
2.03.23 13:51
Caiet de sarcini - str.Sportiva.semnat
Bidding Documents
caiet de sarcini - format PDF
2.03.23 13:51
lista cu cantitatile de lucrari - str.Sportiva.semnat
Technical Specifications
lista cu cantitatile de lucrari - PDF
2.03.23 13:51
forma nr.5
Bidding Documents
forma nr.5
2.03.23 13:51
Anunt de participare - Reparatia str.Sportiva.semnat
Bidding Documents
anunt de participare
2.03.23 13:51
lista cu cantitatile de lucrari - str.Sportiva
Bidding Documents
lista cu cantitatile de lucrari
2.03.23 13:51
documentatia_standard_lucrari.semnat
Bidding Documents
documentatia de atribuire
2.03.23 13:51
declaratie_ro
Bidding Documents
declaratie
2.03.23 13:51
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declaratie - PDF
2.03.23 13:51
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE
2.03.23 13:51
documentatia_standard_lucrari
Bidding Documents
formulare, contract-model
2.03.23 13:51
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE - PDF
2.03.23 13:51
Raport verificare str.Sportiva.semnat
Bidding Documents
raport de verificare
2.03.23 13:51
27-01-2023_13-29-13
Bidding Documents
proiect
2.03.23 13:51

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Primaterax-nord

Normalized price: 7 216 875,70 MDL
Status: Cancelled
Reason: Nu este confirmata experienta similara privind tipul de lucrari aferente contractului de achizitie publica: Constructia trotuarelor noi cu piste pentru cicliști, organizarea sistemului de canalizare pluviala, inclusiv camine de canalizare.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 7 635 886,45 MDL
Status: Winner
Reason: Contractul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini”. Operatorul economic IPS ”Corsag” SRL a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară (Contract Nr.06-14/126 din 20.05.2021 – Lucrări reparație a podurilor pe drumul M5 Frontiera cu Ucraina-Criva-Balti-Chisinau-Tiraspol-frontiera cu Ucraina, km 24,935 (Lotul I); km 38,34 (Lotul II) – 37 735 656,78 lei – 30.12.2022; PV la terminarea lucrărilor; extras din proiectul tehnic), asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit devizele, graficul de executare, garanțiile, declarațiile şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic IPS ”Corsag” SRL a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Documentele ce constituie oferta conțin semnătură electronica validă și sînt anexate pe SIA RSAP. Clarificările solicitate și răspunsurile oferite de operatorii economici se anexează pe platforma electronică.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications