1
Enquiry period
with 01.03.2023 14:24
to 08.03.2023 11:45
2
Bidding period
with 08.03.2023 11:45
to 14.03.2023 15:00
3
Auction
with 15.03.2023 14:18
to 15.03.2023 14:28
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 191 666 MDL
Period of clarifications: 1 Mar 2023, 14:24 - 8 Mar 2023, 11:45
Submission of proposals: 8 Mar 2023, 11:45 - 14 Mar 2023, 15:00
Auction start date: 15 Mar 2023, 14:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Fotoliu de birou pe rotile, suficient de solid, comod și ergonomic, spătarul înalt cu cotiliere din plastic, șezutul să urmărească susținerea coloanei vertebrale, susținerea unei poziții relaxante, dar și corecte a întregului corp. Fotoliul va fi dotat cu coloana gaz (cilindru pneumatic ridicare/coborâre), ce oferă posibilitatea reglării pe înălțime a șezutului, cadru metalic de culoare neagra, șezutul tapițat cu stofă.
Tip scaun: Rotativ
Înălțimea fotoliului (mm): 1000-1200
Lățimea fotoliului (mm): 500- 550
Lățimea șezutului (mm): 430 – 480
Greutatea maximă admisă pe scaun (kg):120
Adâncimea șezutului (mm): 400-450
Mecanism scaun: cu balans
Reglabil pe înălțime: Da
Culoare: La solicitare
Diametru bază (mm)- 600
Tip rotile: moi, duble, din plastic
Baza: Stea din plastic armat
Tapițat: Da
Tapițerie: stofă
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
1 Mar 2023, 14:03
Date modified
6 Mar 2023, 11:45
Estimated value (without VAT)
191 666 MDL
The minimum downward of the price
1 916,66 MDL
Achizitii.md ID
21074900
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
12 Apr 2023 14:19 - 28 Dec 2023 14:22
List of positions
1)
Title
Lot 2: Fotolii cu rotile CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 180.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
declaratie operator economic hg 351.docx
Bidding Documents
-
1.03.23 14:24
anunt repetat.pdf anunt repetat.pdf
Bidding Documents
-
6.03.23 11:45
anunt fotolii si scaune.docx
Bidding Documents
-
6.03.23 11:45

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Limani-Grup SRL

Normalized price: 162 333 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție prin cererea ofertelor de preț Nr.ocds-b3wdp1-MD-1677672250955 din „01” martie 2023 privind achiziționarea fotoliilor cu rotile și scaunelor ISO, conducându-se de prevederile art. 74 și art. 98 al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1: Scaune ISO, oferta operatorului economic „Limani-Grup” S.R.L, care s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a fotoliilor cu rotile și scaunelor ISO (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1677672250955 din „01” martie 2023), suma totală a ofertei, fără TVA – 80 300,00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 96 360,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2: Fotolii cu rotile, oferta operatorului economic „Limani-Grup” S.R.L, care s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a fotoliilor cu rotile și scaunelor ISO (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1677672250955 din „01” martie 2023), suma totală a ofertei, fără TVA – 162 333,00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 194 799,60 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. * Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, - art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

STEREXPERT IMPEX

Normalized price: 164 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications