Select the type of procedure
Commercial procurement
21074809
1
Enquiry period
with
28.02.2023 15:40
to 10.03.2023 10:00
to 10.03.2023 10:00
2
Bidding period
with
10.03.2023 10:00
to 21.03.2023 10:00
to 21.03.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 659 230 MDL
Period of clarifications:
28 Feb 2023, 15:40 - 10 Mar 2023, 10:00
Submission of proposals:
10 Mar 2023, 10:00 - 21 Mar 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de profilare a îmbracamintei rutiere din pietriș, plombarea gropilor a îmbracamintei rutiere din beton asfaltic, reparația podețelor existente, montarea indicatoarelor rutiere, transportarea și răspindirea materialului antiderapant, curățirea zăpezii și combaterea ghetușului mecanizat.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Feb 2023, 15:40
Date modified
1 Mar 2023, 13:29
Achizitii.md ID
21074809
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de întreținere a drumurilor publice locale (de interes raional) pentru anul 2023
Budget: 2659230.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini_intretinerea_2023.pdf
caiet de sarcini_intretinerea_2023.pdf
Technical Specifications
Borderou de lucrari
28.02.23 15:40
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
Model declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani
28.02.23 15:40
anunt de participare_intretinerea_2023.pdf
anunt de participare_intretinerea_2023.pdf
tenderNotice
Anunt/Invitatie de participare
28.02.23 15:40
documentatia standart pentru lucrari.docx
Bidding Documents
Documentatia Standart pentru Achizitia Lucrarilor
28.02.23 15:40
Date:
1 Mar 2023, 13:29
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (1 Mar 2023, 16:47):
Autoritatea Contractanta accepta forma de garantie pentru oferta, conform pct 16, nr.4 și pct. 17 din anuntul de participare - scrisoare emisă de o bancă comercială, conform anexei nr. 9 la documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 – confirmata prin semnătura electronică a participantului, (pentru indicarea rechizitelor bancare in scrisoarea de garantie pentru oferta, la solictarea bancii se va indica urmatoarele rechizite: cf- 1007601009347, IBAN-MD20TRGDAL14514143010000, TRZMD 2X, Trezoreria Regionala Nord).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK