Public procurement
21074808
Lotul 21. Monitorizarea și evaluarea programelor/proiectelor
1
Enquiry period
with 28.02.2023 15:57
to 13.03.2023 14:00
to 13.03.2023 14:00
2
Bidding period
with 13.03.2023 14:00
to 22.03.2023 14:00
to 22.03.2023 14:00
3
Auction
23.03.2023 14:10
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
5 600 MDL
Period of clarifications:
28 Feb 2023, 15:57 - 13 Mar 2023, 14:00
Submission of proposals:
13 Mar 2023, 14:00 - 22 Mar 2023, 14:00
Auction start date:
23 Mar 2023, 14:10
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Monitorizarea și evaluarea programelor/proiectelor
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul monitorizării și evaluării programelor/proiectelor
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Ce este important in cadrul implementării Programului / proiectului din domeniul (Asigurarilor sociale și a asistenței sociale)? Care sînt factorii care determină un Program/ proiect de calitate din domeniul asigurărilor sociale si asistentei sociale? Care este cheia succesului pentru un program / proiect performant din domeniul Protectiei sociale? Cum se determina, se asigura calitatea datelor/informatiilor in cadrul monitorizarii și evaluarii programelor din domeniu ?
- Care sunt Responsabilitatile fiecarei instituții din domeniul Protectiei sociale.
- Explicarea Noțiunilor de baza in procesul de evaluarea si analiza programului/proiectului din domeniul Protectiei sociale.
- Raportarea in cadrul monitorizarii, și Raportarea rezultatelor programului/proiectului, etc.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă. Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Monitorizarea și evaluarea programelor/proiectelor
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul monitorizării și evaluării programelor/proiectelor
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Ce este important in cadrul implementării Programului / proiectului din domeniul (Asigurarilor sociale și a asistenței sociale)? Care sînt factorii care determină un Program/ proiect de calitate din domeniul asigurărilor sociale si asistentei sociale? Care este cheia succesului pentru un program / proiect performant din domeniul Protectiei sociale? Cum se determina, se asigura calitatea datelor/informatiilor in cadrul monitorizarii și evaluarii programelor din domeniu ?
- Care sunt Responsabilitatile fiecarei instituții din domeniul Protectiei sociale.
- Explicarea Noțiunilor de baza in procesul de evaluarea si analiza programului/proiectului din domeniul Protectiei sociale.
- Raportarea in cadrul monitorizarii, și Raportarea rezultatelor programului/proiectului, etc.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă. Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
28 Feb 2023, 15:57
Estimated value (without VAT)
5 600 MDL
The minimum downward of the price
50 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Contract period
1 Apr 2023 03:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
DUAE în format word
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Technical Specifications
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Universitatea de Stat din Moldova
Normalized price:
5 200 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei grupului de lucru
10.04.23 10:18
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 44c90100-819d-459a-abfa-69b33193a646
Award Notification
10.04.23 10:18
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 11:25
Opening date:
23.03.23 11:33
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: 23529840-b161-4747-8397-3d4313790112
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 11:22
Opening date:
23.03.23 11:33
Financial proposal
Date of download:
22.03.23 11:28
Opening date:
23.03.23 13:16
Financial proposal
Date of download:
22.03.23 11:27
Opening date:
23.03.23 13:16
certificat_lipsa restante.pdf
certificat_lipsa restante.pdf
ID: e40df9de-a81b-45d1-9500-7d5730a3ddc5
Financial proposal
Date of download:
22.03.23 11:26
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 12:55
Opening date:
23.03.23 13:16
certificat leadership_1.jpg
ID: 428c8e7e-64eb-47a1-b4e9-328c706737a1
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 12:55
Opening date:
23.03.23 13:16
cv_veronica-butnaru_ro doc.doc
ID: 53b9384a-e353-4a09-b9d8-b5673e34e121
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 12:55
Opening date:
23.03.23 13:16
specificații de preț_lot_21.semnat.pdf
specificații de preț_lot_21.semnat.pdf
ID: 752312b9-5cfb-4e9b-b829-1208e5efe9b8
Financial proposal
Date of download:
22.03.23 12:54
Opening date:
23.03.23 13:16
certificat_leadership_3.jpg
ID: 7532eb08-354c-435f-b91d-39c128576fce
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 12:56
Opening date:
23.03.23 13:16
diploma de licenta (1).jpg
ID: 8d07bb50-7b04-4e04-8d6f-bc7f5115af83
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 12:55
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 12:55
Opening date:
23.03.23 13:16
certificat_ps_butnaru.jpg
ID: e040e1ea-f7f4-4b22-8f3a-1af97add050e
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 12:56
Opening date:
23.03.23 13:16
diploma de master (1).jpg
ID: e477260a-6f49-4a57-818e-95bd2e21af7c
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 12:55
Opening date:
23.03.23 13:16
specificații tehnice_lot_21.semnat.pdf
specificații tehnice_lot_21.semnat.pdf
ID: ec2fd645-b9d4-4e0d-86a1-84dd04ff61f7
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 12:54
Opening date:
23.03.23 13:16
certificat leadership_2.jpg
ID: f65984de-6d00-43f4-bc7c-b35663488846
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 12:55
Opening date:
23.03.23 13:16
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK