Public procurement
21074808
Lotul 18. Organizarea evidenței contabile în sistemul bugetar
1
Enquiry period
with 28.02.2023 15:57
to 13.03.2023 14:00
to 13.03.2023 14:00
2
Bidding period
with 13.03.2023 14:00
to 22.03.2023 14:00
to 22.03.2023 14:00
3
Auction
23.03.2023 13:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
16 800 MDL
Period of clarifications:
28 Feb 2023, 15:57 - 13 Mar 2023, 14:00
Submission of proposals:
13 Mar 2023, 14:00 - 22 Mar 2023, 14:00
Auction start date:
23 Mar 2023, 13:14
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Organizarea evidenței contabile în sistemul bugetar
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul organizării evidenței contabile în sistemul bugetar
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Particularitățile evidenței contabile în sistemul bugetar:
contabilitatea și raportarea financiară în sistemul bugetar în conformitate cu noul Plan de Conturi pentru sistemul bugetar și a Normelor Metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
2 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul II, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Organizarea evidenței contabile în sistemul bugetar
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul organizării evidenței contabile în sistemul bugetar
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Particularitățile evidenței contabile în sistemul bugetar:
contabilitatea și raportarea financiară în sistemul bugetar în conformitate cu noul Plan de Conturi pentru sistemul bugetar și a Normelor Metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
2 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul II, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
28 Feb 2023, 15:57
Estimated value (without VAT)
16 800 MDL
The minimum downward of the price
168 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Contract period
1 Apr 2023 03:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
DUAE în format word
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Technical Specifications
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
HR PORTAL
Normalized price:
16 800 MDL
Status:
Winner
conform Deciziei grupului de lucru
10.04.23 11:23
Reason: conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
scrisinformcniimsemnat.pdf
ID: 49ceaf2f-633c-4ebf-968a-a324bbefe20a
Award Notification
10.04.23 11:23
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 55296e38-e0a1-4b3b-b62b-dfd464681244
Award Notification
10.04.23 11:23
Documents provided with the proposal
anexa 23-specificatii de pret.semnat.pdf
anexa 23-specificatii de pret.semnat.pdf
ID: 1fcf6b4e-5f89-4436-8ed0-a6ef03248b1b
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 12:31
Opening date:
23.03.23 11:33
anexa 22-specificatii tehnice.semnat.pdf
anexa 22-specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 3a392afe-bd65-4a80-ba69-86512f8bd0fb
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 12:31
Opening date:
23.03.23 11:33
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 12:31
Opening date:
23.03.23 11:33
ordin de plata garantie oferta.semnat.pdf
ordin de plata garantie oferta.semnat.pdf
ID: 559213a9-709b-4462-91ee-ee7bf9ff036b
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 12:31
Opening date:
23.03.23 11:33
anexa 8-declaratie privind valabilitatea ofertei.semnat.semnat.pdf
anexa 8-declaratie privind valabilitatea ofertei.semnat.semnat.pdf
ID: 7427c132-680f-4f81-b8bd-ed1adada8149
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 12:30
Opening date:
23.03.23 11:33
certificat lipsa datoriilor_sfs.pdf
certificat lipsa datoriilor_sfs.pdf
ID: 93b3bded-2374-41cc-a473-83ce9e526e45
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 12:31
Opening date:
23.03.23 11:33
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 12:31
Opening date:
23.03.23 11:33
anexa 7-cere de participare.semnat.pdf
anexa 7-cere de participare.semnat.pdf
ID: dea5415b-beca-44aa-a449-c3c59677f94b
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 12:30
Opening date:
23.03.23 11:33
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK