Public procurement
21074808
Lotul 11. Curs de studiere a limbii romane pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
1
Enquiry period
with 28.02.2023 15:57
to 13.03.2023 14:00
to 13.03.2023 14:00
2
Bidding period
with 13.03.2023 14:00
to 22.03.2023 14:00
to 22.03.2023 14:00
3
Auction
with 23.03.2023 11:05
to 23.03.2023 11:14
to 23.03.2023 11:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
84 000 MDL
Period of clarifications:
28 Feb 2023, 15:57 - 13 Mar 2023, 14:00
Submission of proposals:
13 Mar 2023, 14:00 - 22 Mar 2023, 14:00
Auction start date:
23 Mar 2023, 11:05
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Curs de studiere a limbii romane pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Organizarea și desfășurarea unui curs de limbă română pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcţii de conducere/ execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
9 participanţi din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr-Lunga (I grup). Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
I grup (Semestru I-II, 2023)
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică în cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga (or. Ceadîr-Lunga, str. Lenin, 38A). Orarul de instruire de la ora 16.30 până la 17.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale angajaţilor CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Curs de studiere a limbii romane pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Organizarea și desfășurarea unui curs de limbă română pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcţii de conducere/ execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
9 participanţi din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr-Lunga (I grup). Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
I grup (Semestru I-II, 2023)
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică în cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga (or. Ceadîr-Lunga, str. Lenin, 38A). Orarul de instruire de la ora 16.30 până la 17.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale angajaţilor CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
28 Feb 2023, 15:57
Estimated value (without VAT)
84 000 MDL
The minimum downward of the price
840 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Contract period
1 Apr 2023 03:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul 11. Curs de studiere a limbii romane pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
DUAE în format word
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Technical Specifications
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
SC "QUO VADIS" SRL
Normalized price:
82 150 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei grupului de lucru
10.04.23 09:39
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
scrisinforminterlenprosemnat.pdf
ID: e7a1bf0a-a94f-4731-9e8c-83a69a6edc57
Award Notification
10.04.23 09:39
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: f7caa17d-cd28-42d3-8982-53753d20c8fe
Award Notification
10.04.23 09:39
scrisoaresrlquovadissemnat.pdf
ID: fd39ced1-dea8-41b4-a492-3fc6a012377b
Award Notification
10.04.23 09:39
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 19:47
Opening date:
23.03.23 11:33
Eligibility documents
Date of download:
17.03.23 16:58
Opening date:
23.03.23 11:33
cv marina gaidarli_sud.semnat.pdf
cv marina gaidarli_sud.semnat.pdf
ID: 00679b7f-2966-45f8-ac6b-52912d370e5b
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 19:46
Opening date:
23.03.23 13:15
specificatii tehnice.semnat.pdf
specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 15777948-8d68-4e96-8cb1-8000abf97d14
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 19:45
Opening date:
23.03.23 13:15
gaidarji marina diplom.semnat.pdf
gaidarji marina diplom.semnat.pdf
ID: 24b183d7-24a7-4e8c-ba06-69249eedc3e7
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 19:47
Opening date:
23.03.23 13:15
certif inspectorat fiscal.pdf
certif inspectorat fiscal.pdf
ID: 543d5be0-a4c8-48a4-82c4-e5b9b47c3c64
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 19:46
Opening date:
23.03.23 13:15
cerere_participare.semnat-2.pdf
cerere_participare.semnat-2.pdf
ID: 694e9084-5cb4-4f83-acf9-e839c4ca7c70
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 19:44
Opening date:
23.03.23 13:15
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 19:46
Opening date:
23.03.23 13:15
specificatii pret lot 11.semnat.pdf
specificatii pret lot 11.semnat.pdf
ID: b418343d-9602-42e0-891b-62d6207086d3
Financial proposal
Date of download:
17.03.23 19:45
Opening date:
23.03.23 13:15
declaratie valabilitate.semnat.pdf
declaratie valabilitate.semnat.pdf
ID: e08049a3-cff9-4dd4-9153-6fa3b9f64757
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 19:44
Opening date:
23.03.23 13:15
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 19:45
Opening date:
23.03.23 13:15
2
Participant(s) name(s):
INTERLEN PRO
Normalized price:
82 160 MDL
Status:
Awaiting
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 13:32
Opening date:
23.03.23 11:33
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: 48ea9f9a-b4d1-47d4-902e-8d35d78eb099
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 13:32
Opening date:
23.03.23 11:33
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 13:32
Opening date:
23.03.23 11:33
specificatia tehnică lot 11 ciadir lunga.semnat.pdf
specificatia tehnică lot 11 ciadir lunga.semnat.pdf
ID: 6a5ab4e9-9393-4d5d-9c5d-d2f736d65b1c
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 13:32
Opening date:
23.03.23 11:33
garanția pentru oferta.semnat.pdf
garanția pentru oferta.semnat.pdf
ID: d4ece4fc-fb81-4511-9c63-2da9a5800029
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 13:32
Opening date:
23.03.23 11:33
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 13:32
Opening date:
23.03.23 11:33
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 13:32
Opening date:
23.03.23 11:33
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK