Public procurement
21074808
Lotul 2. Studierea limbii engleze
1
Enquiry period
with 28.02.2023 15:57
to 13.03.2023 14:00
to 13.03.2023 14:00
2
Bidding period
with 13.03.2023 14:00
to 22.03.2023 14:00
to 22.03.2023 14:00
3
Auction
23.03.2023 08:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
252 000 MDL
Period of clarifications:
28 Feb 2023, 15:57 - 13 Mar 2023, 14:00
Submission of proposals:
13 Mar 2023, 14:00 - 22 Mar 2023, 14:00
Auction start date:
23 Mar 2023, 8:18
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Studierea limbii engleze
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Studierea limbii engleze.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
40 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I - II, 2023 – 3 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
6.5.2 Orarul de instruire de la ora 12.00 până la 13.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS (Luni – Vineri). De două ori pe săptămână pentru fiecare grup.
6.5.3 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.4 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.5 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.7 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.9 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.10 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Studierea limbii engleze
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Studierea limbii engleze.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
40 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I - II, 2023 – 3 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
6.5.2 Orarul de instruire de la ora 12.00 până la 13.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS (Luni – Vineri). De două ori pe săptămână pentru fiecare grup.
6.5.3 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.4 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.5 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.7 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.9 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.10 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
28 Feb 2023, 15:57
Estimated value (without VAT)
252 000 MDL
The minimum downward of the price
2 520 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Contract period
1 Apr 2023 03:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
DUAE în format word
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Technical Specifications
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
SC "QUO VADIS" SRL
Normalized price:
252 000 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei Grupului de lucru
03.04.23 16:12
Reason: Conform Deciziei Grupului de lucru
Qualification documents
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 2d77fb22-fc75-40ed-9b86-04404307ade6
Award Notification
3.04.23 16:12
scrisoaresrlquovadissemnat.pdf
ID: 65900695-8658-4a5c-80a0-7dda52985a1b
Award Notification
3.04.23 16:12
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 16:57
Opening date:
23.03.23 11:33
Eligibility documents
Date of download:
17.03.23 16:58
Opening date:
23.03.23 11:33
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 16:57
Opening date:
23.03.23 11:33
preparation centre certificate 2022-2023.semnat.pdf
preparation centre certificate 2022-2023.semnat.pdf
ID: f2682083-a807-490b-b664-62eba75228b5
Documents of submission
Date of download:
17.03.23 16:57
Opening date:
23.03.23 11:33
diplom iasinschi andrei.semnat.pdf
diplom iasinschi andrei.semnat.pdf
ID: 03b78fac-04bf-4e95-965c-6d59dc57179b
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:49
Opening date:
23.03.23 13:16
cv_svetlana rotaru_ro.semnat.pdf
cv_svetlana rotaru_ro.semnat.pdf
ID: 3c8aeeab-f4e0-485d-a869-202149d0c44c
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:51
Opening date:
23.03.23 13:16
declaratie valabilitate.semnat.pdf
declaratie valabilitate.semnat.pdf
ID: 4b75fb15-77ac-4db8-b1a1-31ae5264d610
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:35
Opening date:
23.03.23 13:16
cv_iasinschi andrei_ro.semnat.pdf
cv_iasinschi andrei_ro.semnat.pdf
ID: 4d2b84c6-fd3e-4478-aaca-196035eb988a
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:52
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:39
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:49
Opening date:
23.03.23 13:16
specificatie pret lot 2.semnat.pdf
specificatie pret lot 2.semnat.pdf
ID: 6aad9d01-8588-44b4-9c02-cd5400a7b2f2
Financial proposal
Date of download:
17.03.23 16:37
Opening date:
23.03.23 13:16
specificatii tehnice.semnat.pdf
specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 8f0836ca-82b7-4b42-8383-3b04af0bbff5
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:36
Opening date:
23.03.23 13:16
certif inspectorat fiscal.pdf
certif inspectorat fiscal.pdf
ID: 909404e3-1a4b-4475-aabb-67d88b5d8f80
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:40
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:52
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:50
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:39
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:47
Opening date:
23.03.23 13:16
cerere_participare.semnat-2.pdf
cerere_participare.semnat-2.pdf
ID: f23fe6ec-dd1b-458b-966e-34aacc7fdbb3
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:34
Opening date:
23.03.23 13:16
cv cojocari natalia_ro.semnat.pdf
cv cojocari natalia_ro.semnat.pdf
ID: fd0758b4-09c7-41a5-9361-38d1287b6d7e
Qualification documents
Date of download:
17.03.23 16:53
Opening date:
23.03.23 13:16
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK