Public procurement
21074808
Lotul 1. Eficientizarea activității profesionale
1
Enquiry period
with 28.02.2023 15:57
to 13.03.2023 14:00
to 13.03.2023 14:00
2
Bidding period
with 13.03.2023 14:00
to 22.03.2023 14:00
to 22.03.2023 14:00
3
Auction
23.03.2023 08:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
224 000 MDL
Period of clarifications:
28 Feb 2023, 15:57 - 13 Mar 2023, 14:00
Submission of proposals:
13 Mar 2023, 14:00 - 22 Mar 2023, 14:00
Auction start date:
23 Mar 2023, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă.
Acumularea cunoștințelor privind datele cu caracter personal
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Prestarea serviciilor publice
- Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor
- Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții
- Noile tendințe și provocări din domeniul datelor cu caracter personal
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 32 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
304 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 5 grupe (150 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 5 grupe (154 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă.
Acumularea cunoștințelor privind datele cu caracter personal
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Prestarea serviciilor publice
- Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor
- Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții
- Noile tendințe și provocări din domeniul datelor cu caracter personal
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 32 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
304 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 5 grupe (150 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 5 grupe (154 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
28 Feb 2023, 15:57
Estimated value (without VAT)
224 000 MDL
The minimum downward of the price
2 240 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Contract period
1 Apr 2023 03:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
DUAE în format word
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Technical Specifications
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Technical Specifications
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Universitatea de Stat din Moldova
Normalized price:
201 000 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei Grupului de lucru
03.04.23 16:05
Reason: Conform Deciziei Grupului de lucru
Qualification documents
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: b0c010b8-5e4b-4f2b-b13e-1ddc11295484
Award Notification
3.04.23 16:05
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 11:25
Opening date:
23.03.23 11:33
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: 23529840-b161-4747-8397-3d4313790112
Documents of submission
Date of download:
22.03.23 11:22
Opening date:
23.03.23 11:33
Financial proposal
Date of download:
22.03.23 11:28
Opening date:
23.03.23 13:16
Financial proposal
Date of download:
22.03.23 11:27
Opening date:
23.03.23 13:16
certificat_lipsa restante.pdf
certificat_lipsa restante.pdf
ID: e40df9de-a81b-45d1-9500-7d5730a3ddc5
Financial proposal
Date of download:
22.03.23 11:26
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:37
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:37
Opening date:
23.03.23 13:16
cv_popovici angela.docx
ID: 0fedfaba-1026-413a-94b6-232b628c6b19
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:40
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:54
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:37
Opening date:
23.03.23 13:16
andrievschi_certitificat_1.pdf
andrievschi_certitificat_1.pdf
ID: 33d344e7-28c5-49c7-bd09-a5ab0cb971d6
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:31
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 12:01
Opening date:
23.03.23 13:16
tsavca certificate cursuri 2021.pdf
tsavca certificate cursuri 2021.pdf
ID: 3a06cd96-9acf-4fab-9d43-918fde9d2a44
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:54
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:41
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:37
Opening date:
23.03.23 13:16
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
ID: 5319c2c9-1c1c-4ea3-a47f-aa191485ec27
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:59
Opening date:
23.03.23 13:16
tsavca certificate cursuri 2020.pdf
tsavca certificate cursuri 2020.pdf
ID: 60961973-285e-4526-9ecf-7da71e4d47f8
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:54
Opening date:
23.03.23 13:16
specificatie tehnice_lot_1.semnat.pdf
specificatie tehnice_lot_1.semnat.pdf
ID: 632fd200-1d97-428d-8212-7a6dee69937c
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:29
Opening date:
23.03.23 13:16
cv_europass_m. şleahtitchi, 2023.doc.doc
ID: 6ed6197b-c286-4ec8-8da5-69b4904957c6
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:57
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:41
Opening date:
23.03.23 13:16
specificații de preț_lot_1.semnat.pdf
specificații de preț_lot_1.semnat.pdf
ID: 8305dd63-12de-49d4-91e5-e8b421632f13
Financial proposal
Date of download:
22.03.23 11:30
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 12:01
Opening date:
23.03.23 13:16
diploma_m.slehtitchi_dr.habilitat.doc.jpg
ID: 95c72b48-9610-4121-9db8-998079216da2
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:59
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 12:02
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:37
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:59
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:41
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:41
Opening date:
23.03.23 13:16
a.popovici_ina_formator_2.pdf
a.popovici_ina_formator_2.pdf
ID: b8b0bdcc-b2c1-44c7-9a5c-1089756c4e73
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:41
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:32
Opening date:
23.03.23 13:16
cv l. andrievschi.doc
ID: d04adb6d-3976-4c7f-8656-30c187a9ffc7
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:32
Opening date:
23.03.23 13:16
diploma_m_sleahtitchi_dr_pedagogie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_pedagogie.doc.pdf
ID: d2827e56-ef25-4cfe-b7e2-11b1fefbb2a3
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:58
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:32
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:36
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:31
Opening date:
23.03.23 13:16
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:37
Opening date:
23.03.23 13:16
tsavca diplome stud super 3.pdf
tsavca diplome stud super 3.pdf
ID: dee9fc45-a2d4-4316-934c-2f16ad0dc0c0
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:53
Opening date:
23.03.23 13:16
cv_savca tatiana.doc
ID: ec010651-3c80-4b9c-9bad-c5599c86cacc
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:53
Opening date:
23.03.23 13:16
tsavca certificate cursuri 2019.pdf
tsavca certificate cursuri 2019.pdf
ID: f0e6d981-541f-4965-ab76-fc53d3eb3e5e
Qualification documents
Date of download:
22.03.23 11:54
Opening date:
23.03.23 13:16
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK