Status Cancelled
Estimated value without VAT 195 000 MDL
Period of clarifications: 22 Feb 2023, 12:29 - 1 Mar 2023, 9:05
Submission of proposals: 1 Mar 2023, 9:05 - 4 Mar 2023, 9:05

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

achiziționarea serviciilor de elaborare a Studiului de fezabilitate pentru determinarea criteriilor de proiectare a construcției ,,Imobilul din bd. Grigore Vieru, 6 cu stabilirea modului de folosință ca oficii-birouri și a unei parcări deschise pe terenul adiacent pentru I.P. Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P.ODA)”

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Anularea procedurii de atribuire a contractului de achiziții publice , unicul ofertant nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire
Date of cancellation
16 Mar 2023, 8:19
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Caras
Contact phone
069315636
Purchase data
Date created
22 Feb 2023, 12:29
Date modified
16 Mar 2023, 10:28
Achizitii.md ID
21074351
CPV
71240000-2 - Servicii de arhitectură, de inginerie şi de planificare
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
27 Feb 2023, 23:20
Question's name:
DOCUMENTAŢIA STANDARD
Question:
Buna ziua! Din care considerente s-au folosit Anexele din “DOCUMENTAŢIEI STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări” aprobate prin Ordinul MINISTERULUI FINANȚELOR nr. 69 din 07-05-2021, daca este “DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii” aprobate prin Ordinul MINISTERULUI FINANȚELOR nr.115 din 15-09-2021, care se aplică obligatoriu pentru achiziția serviciilor de proiectare, inclusiv cu codul CRV 71240000-2 - “Servicii de arhitectură, de inginerie şi de planificare”, aplicata pentru achiziția dată?
Answer (28 Feb 2023, 09:04):
Bună ziua, anexele DOCUMENTAŢIA STANDARD sunt generale, iar autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire criteriile care vizează: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale; c) capacitatea economică şi financiară; d) capacitatea tehnică şi/sau profesională; e) standarde de asigurare a calităţii; f) standarde de protecţie a mediului. cu referire la obiectul concret de achiziție. Vă mulțumim.
Date:
27 Feb 2023, 23:23
Question's name:
DOCUMENTAŢIA STANDARD
Question:
Din atasata Anexa nr. 15 „DECLARAŢIE privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului” in lista este „Diriginţi de şantier”, „Maiştri” – pentru ce?
Answer (28 Feb 2023, 09:05):
Bună ziua, anexele DOCUMENTAŢIA STANDARD sunt generale, iar autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire criteriile care vizează: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale; c) capacitatea economică şi financiară; d) capacitatea tehnică şi/sau profesională; e) standarde de asigurare a calităţii; f) standarde de protecţie a mediului cu referire la obiectul concret de achiziție. Vă mulțumim.
Date:
28 Feb 2023, 23:39
Question's name:
DOCUMENTAŢIA STANDARD
Question:
Buna ziua! Mulțumim pentru răspunsurile identice la ambele întrebări, dar se solicită o concretizare - “Care Ordin al MINISTERULUI FINANȚELOR se va respecta de ofertant în procesul de perfectare a actelor pentru licitația dată?”.
Answer (1 Mar 2023, 09:00):
Bună dimineață, Vă mulțumim pentru întrebările la orele târzii. Ofertantul va prezenta oferta conform cerințelor expuse în anunțul de participare și alte acte anexate în cadrul procedurii.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.