1
Enquiry period
with 21.02.2023 14:21
to 26.02.2023 15:00
2
Bidding period
with 26.02.2023 15:00
to 01.03.2023 15:00
3
Auction
with 02.03.2023 13:55
to 02.03.2023 14:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 104 168 MDL
Period of clarifications: 21 Feb 2023, 14:21 - 26 Feb 2023, 15:00
Submission of proposals: 26 Feb 2023, 15:00 - 1 Mar 2023, 15:00
Auction start date: 2 Mar 2023, 13:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018 și Legea nr.279/2017
Condiții tehnice:
HG nr.775/2007 (anexa1. litera e), „Produse de covrigărie.”
Covrigi bine copţi, nu sunt umezi la pipăit, cu porozitate dezvoltată, fără urme de cocoloşi şi făină nefrământată.
Gust şi aromă plăcută, caracteristic produsului respectiv, fără gust acru sau amar, fără miros străin, ne infectate cu dăunători.
Ambalaj: pînă la 5 kg.
Termen de valabilitate: minim de 30 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă, pentru fiecare partidă copia declaraţiei de conformitate/ certificatului de calitate, confirmată prin ştampila umedă a solicitantului certificatului şi a Ofertantului;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, în perioada aprilie – noiembrie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Conovalova Olga
Contact phone
022-25-21-49
Purchase data
Date created
21 Feb 2023, 13:51
Date modified
21 Feb 2023, 14:21
Estimated value (without VAT)
104 168 MDL
The minimum downward of the price
416,67 MDL
Achizitii.md ID
21074271
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.V.Lupu, 37
Contract period
14 Mar 2023 14:04 - 30 Dec 2023 14:19
List of positions
1)
Title
Covrigei uscați (cu mac) CPV: 15811000-6 - Bread products
Quantity: 5000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Documentatia standard.signed.pdf Documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard
21.02.23 14:21
Documentatia standard.docx
Bidding Documents
Documentatia standard
21.02.23 14:21
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
21.02.23 14:21
DUAE.doc
Eligibility Criteria
Documentul Unic de Achiziții European
21.02.23 14:21

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN sTRASENI

Normalized price: 100 000 MDL
Status: Winner
Reason: La loturile „Pesmeți din făină de grîu calitatea I”, „Covrigei uscați (cu mac)”, „Covrigei uscați (cu aromă de vanilie)”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul „ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN STRASENI”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic „ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN STRASENI”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL Nobil Prest

Normalized price: 104 999 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Pandus&G

Normalized price: 105 000 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Delmix Prim SRL

Normalized price: 107 498,99 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

SC IDEEA-PRIM SRL

Normalized price: 133 333,33 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications