1
Enquiry period
with 15.02.2023 13:53
to 27.02.2023 12:00
2
Bidding period
with 27.02.2023 12:00
to 02.03.2023 12:30
3
Auction
with 03.03.2023 14:00
to 03.03.2023 14:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 649 800 MDL
Period of clarifications: 15 Feb 2023, 13:53 - 27 Feb 2023, 12:00
Submission of proposals: 27 Feb 2023, 12:00 - 2 Mar 2023, 12:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Hârtie A4

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Corduneanu Elena
Contact phone
022-868-066
Purchase data
Date created
15 Feb 2023, 13:53
Date modified
16 Feb 2023, 22:52
Achizitii.md ID
21073749
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Hârtie A4
Budget: 1649800.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (4).docx
Bidding Documents
-
15.02.23 13:53
declaratie_ro (3).doc
Bidding Documents
-
15.02.23 13:53
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
-
15.02.23 13:53
anexa.docx
Bidding Documents
-
15.02.23 13:53
anunț de partcipare.pdf anunț de partcipare.pdf
Bidding Documents
-
15.02.23 13:53
Hârtie A4
Date:
16 Feb 2023, 22:52
Question's name:
condittile de livrare
Question:
este posibil de livrat totata cantitate o data ?
Answer (17 Feb 2023, 07:54):
Livrarea se efectuează de către Vânzător - la sediile subdiviziunilor subordonate IGP, în decurs de 45 zile, asumându-și toate riscurile și toate cheltuielile care intervin în procesul transportării Bunurilor; - la comanda Beneficiarului, pe parcursul anului 2023 la sediul Cumpărătorului (mun. Chișinău, str. Octavian Goga 33) în decurs de 5 zile, asumându-și toate riscurile și toate cheltuielile care intervin în procesul transportării Bunurilor.
Date:
23 Feb 2023, 15:24
Question's name:
Termenii de livrare
Question:
Conform caietului (si raspunsului dat la intrebarea precedenta), livrarea se efectuează prin republica în decurs de 45 zile, iar in Chisinau - la comanda Beneficiarului, pe parcursul anului 2023 în decurs de 5 zile. Intrebarea este: cand poate parveni prima comanda a Beneficiarului pentru livrarea in decurs de 5 zile la adresa Octavian Goga 33? Pentru claritate: poate sa se intample ca comanda sa vina a doua zi dupa semnarea contractului si Furnizorul sa fie obligat sa livreze comanda in 5 zile? Sau scurgerea acestor 5 zile va incepe doar dupa acele 45?
Answer (23 Feb 2023, 15:56):
Cumpărătorul poate plasa comanda de livrare după înregistrarea Contractului, pentru necesitățile subdiviziunilor din Chișinău. Este de menționat că autoritatea contractantă nu va face abuz de solicitarea dată, comanda va fi plasată gradual.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.