1
Enquiry period
with 14.02.2023 10:16
to 28.02.2023 10:00
2
Bidding period
with 28.02.2023 10:00
to 16.03.2023 10:00
3
Auction
with 17.03.2023 14:00
to 17.03.2023 14:27
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 600 000 MDL
Period of clarifications: 14 Feb 2023, 10:16 - 28 Feb 2023, 10:00
Submission of proposals: 28 Feb 2023, 10:00 - 16 Mar 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrările de restabilire a pavajului (la solicitare)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Stela Savca
Contact phone
022-436-391
Purchase data
Date created
14 Feb 2023, 10:16
Date modified
22 Feb 2023, 10:49
Achizitii.md ID
21073574
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anunț de participare.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 18 angajament tert sustinator.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
oferta f3.1.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 19 angajament privind sust. tehnica.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 16 lista subcontractantilor.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 17 inform. privind asocierea.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 13 decl. lucrari similare 5 ani.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 22 aviz de particip. la licit. de lucrari.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
anexa nr 12 decl. privind experienta.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
declaratie confirmarea identitatii.doc
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
caiet de sarcini pavaj.docx
Bidding Documents
-
14.02.23 10:16
Date:
22 Feb 2023, 10:49
Question's name:
Formularul Nr 5
Question:
Buna ziua va rugam sa publicati formularul nr 5
Answer (22 Feb 2023, 11:00):
Buna ziua. Toată informația solicitată o regăsiți în Anunțul de participare și Documentația de atribuire. Rog să vă conformați cerințelor solicitate de către entitatea contractantă.
Date:
22 Feb 2023, 12:19
Question's name:
Borduri
Question:
Bine atunci confirmati va rog dimensiunile bordurilor deoarece asa dimensiuni la bordura beton 1000 x 250 x 200 si 750 x 150 x 100 nu mai sunt in vanzare ,
Answer (22 Feb 2023, 13:37):
Buna ziua, entitatea contractantă solicită să Vă conformați cerințelor din Caietul de sarcini și Documentației de atribuire.
Date:
22 Feb 2023, 13:56
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Pozitia 30 si 35 este indicat textul (Fara pavaj) aceasta reprezinta ca aceste 2 pozitii trebuie de sters resursa (Placi din beton, pentru trotuare ) ?
Answer (22 Feb 2023, 16:24):
Buna ziua. Da, pentru poziția 30 și 35 trebuie de șters resursa (Plăci din beton pentru trotuare).
Date:
23 Feb 2023, 15:01
Question's name:
Valoarea estimativa
Question:
In ce an a fost intocmit devizul? Pentru ca suma reala a devizului este cu muuuult mai mare decit valoarea estimativa publicata de d-stra. Este posibil de publicat ,,Avizul de verificare? pentru concretizare?
Answer (24 Feb 2023, 09:20):
Buna ziua. Rog să vă conformați cerințelor solicitate de către entitatea contractantă.
Date:
24 Feb 2023, 09:38
Question's name:
Răspuns (24 febr 2023, 09:20):
Question:
Solicitarea a fost sa prezentati Avizul de verificare!
Answer (27 Feb 2023, 08:32):
Bun ziua, La procedura dată nu este necesar avizul de verificare la deviz.
Date:
27 Feb 2023, 12:44
Question's name:
Garantie
Question:
Buna ziua nu ati indicat in anuntul de participare perioada de garantie
Answer (27 Feb 2023, 13:33):
Buna ziua. Rog să vă conformați cerințelor solicitate de către entitatea contractantă din caietul de sarcini anexat și anume: "Garanții: perioada de garanție, începând de la data recepției calitative, va fi de minimum 5 ani."
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.