1
Enquiry period
with 14.02.2023 09:49
to 24.02.2023 09:00
2
Bidding period
with 24.02.2023 09:00
to 07.03.2023 09:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 10 853 981,30 MDL
Period of clarifications: 14 Feb 2023, 9:49 - 24 Feb 2023, 9:00
Submission of proposals: 24 Feb 2023, 9:00 - 7 Mar 2023, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparația capitală a clădirii Centrului de Sănătate din str. Chișinăului 108 or. Cricova
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Spătaru
Contact phone
022/453270
Purchase data
Date created
14 Feb 2023, 9:36
Date modified
17 Feb 2023, 13:09
Estimated value (without VAT)
10 853 981,30 MDL
Achizitii.md ID
21073568
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Contract period
9 Mar 2023 09:49 - 30 Dec 2026 09:49
List of positions
1)
Title
Reparația capitală a clădirii Centrului de Sănătate din str. Chișinăului 108 or. Cricova CPV: 45453000-7 - Overhaul and refurbishment work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: An
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.semnat (1).pdf duae_ro_0.semnat (1).pdf
Bidding Documents
-duae
14.02.23 09:49
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
- declarație
14.02.23 09:49
doc_standard_lucrari nou.semnat (1).pdf doc_standard_lucrari nou.semnat (1).pdf
Bidding Documents
-documentația standart
14.02.23 09:49
caietul de sarcini.doc
Bidding Documents
-caietul de sarcini word
14.02.23 16:41
caietul de sarcini.semnat.pdf caietul de sarcini.semnat.pdf
Bidding Documents
-caietul de sarcini
14.02.23 16:41
2-1-2 (sa), bloc a f5 (1).doc
Bidding Documents
-formularul nr.5 deviz 2-1-2
17.02.23 13:09

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Fabianca

Normalized price: 8 736 400,02 MDL
Status: Winner
Reason: oferta a acumulat punctajul maxim în urma aplicării criteriului de evaluare cel mai bun raport calitate-preț
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL AM SISTEME

Normalized price: 9 618 839,15 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

MAGDA SRL

Normalized price: 10 378 310,11 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Orizont

Normalized price: 10 793 683,20 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Reparația capitală a clădirii Centrului de Sănătate din str. Chișinăului 108 or. Cricova
Date:
14 Feb 2023, 12:12
Question's name:
Experiența similara
Question:
Solicităm să modificați pct.10 din anunț de participare (Demonstrarea experienței operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit). Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 12 ); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 13).
Answer (14 Feb 2023, 14:33):
Buna ziua.Pct.10 din anunțul de participare nu va fi modificat. O zi bună să aveți.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications