Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
13.02.2023 16:14
to 20.02.2023 12:00
to 20.02.2023 12:00
2
Bidding period
with
20.02.2023 12:00
to 27.02.2023 10:00
to 27.02.2023 10:00
3
Auction
with
28.02.2023 14:00
to 28.02.2023 14:14
to 28.02.2023 14:14
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
351 156 MDL
Period of clarifications:
13 Feb 2023, 16:14 - 20 Feb 2023, 12:00
Submission of proposals:
20 Feb 2023, 12:00 - 27 Feb 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Efectuarea traducerilor textelor juridice, economice şi tehnice, după cum urmează:
• Documentaţia comercială (contracte, acorduri, propuneri, reclamaţii, corespondenţa de afaceri);
• Documente constitutive şi alte documente ale Instituţiei (statut, acte legislative, licenţe, extrase din legi şi decizii judecătoreşti, procuri, certificat de înregistrare);
• Documentaţia ştiinţifică şi tehnică (articole, rapoarte, cărţi, instrucţiuni de utilizare a echipamentului, directoare, manual, ghidul utilizatorului, ghidul administratorului, cerinţe tehnice, descrieri tehnice);
Asigurarea serviciilor de însoțire, şi anume: asigurarea managerului individual; locul predării-primirii traducerilor la adresa autorităţii contractante: MD-2012, municipiul Chişinău, str. A.Puşkin, nr.42.
Managerul individual acordă consultaţii, estimează comanda şi precizează termenul şi preţul acesteia, monitorizează mersul executării comenzii la fiecare etapă, organizează predarea-primirea (după caz).
O pagină standard conţine 1 800 caractere cu spații.
Asigurarea traducerii uniforme şi utilizarea terminologiei unice pe tot textul unui document.
Conform cerinţelor din Anexa la anunţul de participare.
Operatorul economic asigură prezenţa interpretului la faţa locului şi acordarea serviciilor de interpretariat respectând data şi ora evenimentului, fiind înştiinţat în termen de pînă la 3 zile.
Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a modifica data şi ora evinimentului cu inştiinţarea operativă a operatorului economic.
Conform cerinţelor din Anexa la anunţul de participare.
• Documentaţia comercială (contracte, acorduri, propuneri, reclamaţii, corespondenţa de afaceri);
• Documente constitutive şi alte documente ale Instituţiei (statut, acte legislative, licenţe, extrase din legi şi decizii judecătoreşti, procuri, certificat de înregistrare);
• Documentaţia ştiinţifică şi tehnică (articole, rapoarte, cărţi, instrucţiuni de utilizare a echipamentului, directoare, manual, ghidul utilizatorului, ghidul administratorului, cerinţe tehnice, descrieri tehnice);
Asigurarea serviciilor de însoțire, şi anume: asigurarea managerului individual; locul predării-primirii traducerilor la adresa autorităţii contractante: MD-2012, municipiul Chişinău, str. A.Puşkin, nr.42.
Managerul individual acordă consultaţii, estimează comanda şi precizează termenul şi preţul acesteia, monitorizează mersul executării comenzii la fiecare etapă, organizează predarea-primirea (după caz).
O pagină standard conţine 1 800 caractere cu spații.
Asigurarea traducerii uniforme şi utilizarea terminologiei unice pe tot textul unui document.
Conform cerinţelor din Anexa la anunţul de participare.
Operatorul economic asigură prezenţa interpretului la faţa locului şi acordarea serviciilor de interpretariat respectând data şi ora evenimentului, fiind înştiinţat în termen de pînă la 3 zile.
Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a modifica data şi ora evinimentului cu inştiinţarea operativă a operatorului economic.
Conform cerinţelor din Anexa la anunţul de participare.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Feb 2023, 16:14
Date modified
13 Feb 2023, 16:14
Achizitii.md ID
21073551
MTender ID
CPV
79530000-8 - Servicii de traducere
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
anunt de participare.signed.pdf
13.02.23 16:14
anexa nr. 24 - servicii de traducere.signed.pdf
anexa nr. 24 - servicii de traducere.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr. 24 - servicii de traducere.signed.pdf
13.02.23 16:14
anexă la anunţul de participare.signed.pdf
anexă la anunţul de participare.signed.pdf
Technical Specifications
anexă la anunţul de participare.signed.pdf
13.02.23 16:14
anexe la documentatia standard.signed.pdf
anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.signed.pdf
13.02.23 16:14
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.docx
13.02.23 16:14
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK