Public procurement
21073459
Cartofi uscați (deshidratați) sub formă de fulgi
1
Enquiry period
with 10.02.2023 17:43
to 20.02.2023 18:00
to 20.02.2023 18:00
2
Bidding period
with 20.02.2023 18:00
to 19.03.2023 18:00
to 19.03.2023 18:00
3
Auction
20.03.2023 13:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
1 250 000 MDL
Period of clarifications:
10 Feb 2023, 17:43 - 20 Feb 2023, 18:00
Submission of proposals:
20 Feb 2023, 18:00 - 19 Mar 2023, 18:00
Auction start date:
20 Mar 2023, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Cartofi uscați (deshidratați) sub formă de fulgi
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018; Legea nr.279/2017; HG nr.1523/2007 (anexa 1, tab. 1.6, lit. f și anexa 2 tab.2.6 lit.e)
Ambalaj: pînă la 25 kg.
Termenul de valabilitate al produsului: minim 10 luni de la data livrării.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă declarația de conformitate (HG nr.1523/2007 anexa 5) eliberată de producător sau importator;
1. - livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul.
2. Termen de livrare:
pe parcursul lunilor mai – noiembrie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
3. Ofertanţii pentru prezenta poziţie, vor prezenta mostre însoțite de dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante, în 3 zile de la termenul limita de deschidere a ofertelor.
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018; Legea nr.279/2017; HG nr.1523/2007 (anexa 1, tab. 1.6, lit. f și anexa 2 tab.2.6 lit.e)
Ambalaj: pînă la 25 kg.
Termenul de valabilitate al produsului: minim 10 luni de la data livrării.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă declarația de conformitate (HG nr.1523/2007 anexa 5) eliberată de producător sau importator;
1. - livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul.
2. Termen de livrare:
pe parcursul lunilor mai – noiembrie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
3. Ofertanţii pentru prezenta poziţie, vor prezenta mostre însoțite de dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante, în 3 zile de la termenul limita de deschidere a ofertelor.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Feb 2023, 17:33
Date modified
10 Feb 2023, 17:43
Estimated value (without VAT)
1 250 000 MDL
The minimum downward of the price
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21073459
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Contract period
4 Apr 2023 18:00 - 30 Dec 2023 18:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 20000.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
10.02.23 17:43
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
10.02.23 17:43
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
GEOTER-COM
Normalized price:
995 000 MDL
Status:
Winner
La loturile „Cartofi uscați (deshidratați) sub formă de fulgi”, „Ceapă uscată (deshidratată) sub formă de granule”, „Morcov uscat (deshidratat) sub formă de cuburi”, „Sfeclă de masă uscată (deshidratată) sub formă de cuburi”, unicul ofertant este SRL „Geoter-Com”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative și a mostrelor, prezentate de către operatorul economic menționat, pentru loturile date, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
06.04.23 10:20
Reason: La loturile „Cartofi uscați (deshidratați) sub formă de fulgi”, „Ceapă uscată (deshidratată) sub formă de granule”, „Morcov uscat (deshidratat) sub formă de cuburi”, „Sfeclă de masă uscată (deshidratată) sub formă de cuburi”, unicul ofertant este SRL „Geoter-Com”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative și a mostrelor, prezentate de către operatorul economic menționat, pentru loturile date, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
Winning Bid
6.04.23 10:20
Winning Bid
6.04.23 10:20
Winning Bid
6.04.23 10:20
experienta similara.semnat.pdf
experienta similara.semnat.pdf
ID: 634869d5-fe05-4e38-accc-c36e4227b86a
Winning Bid
6.04.23 10:20
autorizatie de transport.semnat.pdf
autorizatie de transport.semnat.pdf
ID: 691bbd9c-a4ad-45d6-8b98-3a98bde06871
Winning Bid
6.04.23 10:20
Winning Bid
6.04.23 10:20
clarificări geoter 20.03.23.signed.pdf
clarificări geoter 20.03.23.signed.pdf
ID: 87ea0410-797a-4d4b-a593-ab71a68ae223
Complaints and review decisions
6.04.23 10:20
anexele 23 22 08 07.semnat.pdf
anexele 23 22 08 07.semnat.pdf
ID: 95e6be1d-9073-435b-a3cc-3a3ea07de0fc
Winning Bid
6.04.23 10:20
Winning Bid
6.04.23 10:20
fisc valabil 30.03.2023.semnat.pdf
fisc valabil 30.03.2023.semnat.pdf
ID: b0ce286d-280b-426c-87bd-7cf02d606f42
Winning Bid
6.04.23 10:20
cer. de inregistrare.semnat.pdf
cer. de inregistrare.semnat.pdf
ID: b4dc926d-2fce-487c-ac68-dd44728b8d41
Winning Bid
6.04.23 10:20
declaratie fraude model nou.semnat.pdf
declaratie fraude model nou.semnat.pdf
ID: ed1a73e7-6d35-4484-a6e7-15aa5c0cde68
Winning Bid
6.04.23 10:20
certificat cartofi.semnat.pdf
certificat cartofi.semnat.pdf
ID: f393d8cb-5676-4bb2-b36e-1a90a1d33f14
Winning Bid
6.04.23 10:20
Winning Bid
6.04.23 10:20
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
19.03.23 14:49
Opening date:
19.03.23 18:00
Documents of submission
Date of download:
19.03.23 14:49
Opening date:
19.03.23 18:00
anexele 23 22 08 07 ...semnat.pdf
anexele 23 22 08 07 ...semnat.pdf
ID: 6b5bccab-e23f-462a-b362-36123198b9a1
Documents of submission
Date of download:
19.03.23 14:49
Opening date:
19.03.23 18:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK