Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
08.02.2023 18:05
to 22.02.2023 13:35
to 22.02.2023 13:35
2
Bidding period
with
22.02.2023 13:35
to 02.03.2023 13:35
to 02.03.2023 13:35
3
Auction
03.03.2023 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 035 000 MDL
Period of clarifications:
8 Feb 2023, 18:05 - 22 Feb 2023, 13:35
Submission of proposals:
22 Feb 2023, 13:35 - 2 Mar 2023, 13:35
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziţionarea Separator CUT-OUT
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 180A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Feb 2023, 18:05
Date modified
21 Feb 2023, 9:04
Achizitii.md ID
21073273
MTender ID
CPV
31200000-8 - Aparate de distribuţie şi control ale energiei electrice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
Anunt de participare pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
Bidding Documents
-
8.02.23 18:05
Caiet de sarcini pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
Caiet de sarcini pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
Documents history
-
Caiet de sarcini pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
Caiet de sarcini pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
ID: a3ba2ff3-c4fa-4f6b-b9cf-5f4396738c4e
Technical Specifications
-
Caiet de sarcini pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
Caiet de sarcini pentru achizitia separatoarelor CUT-OUT
ID: a3ba2ff3-c4fa-4f6b-b9cf-5f4396738c4e
Technical Specifications
Technical Specifications
-
20.02.23 13:35
Date:
21 Feb 2023, 09:04
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Bună ziua!
Ați putea specifica care sunt termenii aproximativi de livrare pe care îi solicitați?
În caietul de sarcini nu este..
Această clarificare e necesară pentru întocmirea graficului de livrare a bunurilor.
Answer (22 Feb 2023, 09:33):
Bună ziua. Luind in consideratie, ca in luna aprilie se incep lucrarile de reconstructie, termenii aproximativi de livrare ar fi de dorit sa fie linga aceasta perioada. În caietul de sarcini este cererea de prezentare a graficului de livrare.
Date:
22 Feb 2023, 09:12
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Conform caietului de sarcini ați solicitat formular de ofertă.
Acest formular este vechi, respectiv nu se mai află în documentația standart privind achiziția de bunuri.
La achiziția de bunuri se solicită formularele 22, 23, dar ele nu sunt pe achiziția inițiată de d-stră.
Se poate depune un formular de ofertă îîn formă liberă?
Sau se poate depune doar formularul d-stră din caietul de sarcini?
Answer (22 Feb 2023, 10:12):
Buna ziua. Vă atragem atenția, ca SA RED-Nord petrece achizițiile conform Legii nr. 74, din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, si nu cade sub cerintele de documentația standart privind achiziția de bunuri. Modselul formularului de oferta este inclus in caietului de sarcini si trebuie sa fie indeplinit exact.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK