1
Enquiry period
with 07.02.2023 16:37
to 13.02.2023 10:00
2
Bidding period
with 13.02.2023 10:00
to 16.02.2023 11:00
3
Auction
17.02.2023 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 600 000 MDL
Period of clarifications: 7 Feb 2023, 16:37 - 13 Feb 2023, 10:00
Submission of proposals: 13 Feb 2023, 10:00 - 16 Feb 2023, 11:00
Auction start date: 17 Feb 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

conform anexei
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
7 Feb 2023, 16:34
Date modified
7 Feb 2023, 17:47
Estimated value (without VAT)
600 000 MDL
The minimum downward of the price
6 000 MDL
Achizitii.md ID
21073150
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
7 Mar 2023 16:35 - 28 Dec 2023 16:35
List of positions
1)
Title
Piese și componente pentru stațiile de lucru CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
piese periferice.docx
Bidding Documents
-
7.02.23 16:37
declaratie operator economic hg 351.docx
Bidding Documents
-
7.02.23 16:37
25. anunt.pdf 25. anunt.pdf
Bidding Documents
-
7.02.23 16:37

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 149 135 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1675780506110 din „07” februarie 2023 privind achiziționarea pieselor și componente pentru stațiile de lucru, conducându-se de prevederile art. 74 și art. 98 al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic „BTS PRO” S.R.L., care s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a pieselor și componente pentru stațiile de lucru (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1675780506110 din „07” februarie 2023), suma totală a ofertei, fără TVA – 149 135,00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 178 962,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție. * Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, - art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications