1
Enquiry period
with 07.02.2023 16:06
to 12.02.2023 10:00
2
Bidding period
with 12.02.2023 10:00
to 19.02.2023 10:30
3
Auction
with 20.02.2023 14:00
to 20.02.2023 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 178 666,67 MDL
Period of clarifications: 7 Feb 2023, 16:06 - 12 Feb 2023, 10:00
Submission of proposals: 12 Feb 2023, 10:00 - 19 Feb 2023, 10:30
Auction start date: 20 Feb 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

- La încărcarea cartușelor se va utiliza toner/cerneală de la producătorul imprimantei (original) și la cartușele cu CIP se va înlocui CIP-ul cu includerea prețului înlocuirii CIP-ului în costul serviciului de alimentare a cartușului.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul încărcat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Volumul si greutatea umplerii tonerului in cartuș trebuie să corespundă cu originalul.
- Resursa cartuşului trebuie să fie de cel puţin 95% în comparaţie cu originalul.
- Perioada de garanție pentru serviciile de încărcare a cartuşului este până la epuizarea tonerului complet.
- Încărcarea cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
- La cartușele cu CIP se va înlocui CIP-ul cu includerea prețului înlocuirii CIP-ului în costul serviciului de alimentare a cartușului.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul regenerat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Perioada de garanție pentru serviciile de restaurare a cartuşelor este de 3 încărcări după restaurare/reparație.
- În cazul detectării unei calități slabe de imprimare a unui cartuș restaurat de către operatorul economic, acesta trebuie schimbat în aceeași zi cu unul nou din contul operatorului economic în termen de 1 oră din momentul în care operatorul economic este anunțat prin telefon.
- La regenerarea/reparația cartușelor se vor înlocui toate piesele în costul serviciului de regenerare (reparație) a cartușului se va include și costul pieselor (DRUM, CIP, lamele, fotoreceptor, val magnetic, etc).
- Regenerarea (repararea) cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
The contact person
Full name
Chiper Natalia
Contact phone
022574519
Purchase data
Date created
7 Feb 2023, 15:49
Date modified
7 Feb 2023, 16:06
Estimated value (without VAT)
178 666,67 MDL
The minimum downward of the price
1 786,67 MDL
Achizitii.md ID
21073143
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Contract period
21 Feb 2023 16:05 - 31 Dec 2023 16:05
List of positions
1)
Title
1.1. Alimentare cartușe CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 1563.0
Unit of measurement: Unitate
2)
Title
1.2. Regenerare (reparație cartuș, drum unit) cartușe CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 520.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
anunt de participare 07022023.docx
Bidding Documents
-
7.02.23 16:06
anunt particip cartuse.pdf anunt particip cartuse.pdf
Bidding Documents
-
7.02.23 16:06
duae servicii incarc cartuse.doc
Bidding Documents
-
7.02.23 16:06
ds_bunuri_servicii_omf_servicii incarc cartuse.docx
Bidding Documents
-
7.02.23 16:06

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

MAGICTON SRL

Normalized price: 170 271,33 MDL
Status: Winner
Reason: corespunde cerintelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

DEMI-PRINT

Normalized price: 170 836,66 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications