Public procurement
21073143
Lotul 1. Alimentare și regenerare (reparație cartuș, drum unit) cartușe pentru imprimante ANSP, mun.Chisinau, str.Gh.Asachi 67a
1
Enquiry period
with 07.02.2023 16:06
to 12.02.2023 10:00
to 12.02.2023 10:00
2
Bidding period
with 12.02.2023 10:00
to 19.02.2023 10:30
to 19.02.2023 10:30
3
Auction
with 20.02.2023 14:00
to 20.02.2023 14:09
to 20.02.2023 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
178 666,67 MDL
Period of clarifications:
7 Feb 2023, 16:06 - 12 Feb 2023, 10:00
Submission of proposals:
12 Feb 2023, 10:00 - 19 Feb 2023, 10:30
Auction start date:
20 Feb 2023, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
- La încărcarea cartușelor se va utiliza toner/cerneală de la producătorul imprimantei (original) și la cartușele cu CIP se va înlocui CIP-ul cu includerea prețului înlocuirii CIP-ului în costul serviciului de alimentare a cartușului.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul încărcat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Volumul si greutatea umplerii tonerului in cartuș trebuie să corespundă cu originalul.
- Resursa cartuşului trebuie să fie de cel puţin 95% în comparaţie cu originalul.
- Perioada de garanție pentru serviciile de încărcare a cartuşului este până la epuizarea tonerului complet.
- Încărcarea cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
- La cartușele cu CIP se va înlocui CIP-ul cu includerea prețului înlocuirii CIP-ului în costul serviciului de alimentare a cartușului.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul regenerat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Perioada de garanție pentru serviciile de restaurare a cartuşelor este de 3 încărcări după restaurare/reparație.
- În cazul detectării unei calități slabe de imprimare a unui cartuș restaurat de către operatorul economic, acesta trebuie schimbat în aceeași zi cu unul nou din contul operatorului economic în termen de 1 oră din momentul în care operatorul economic este anunțat prin telefon.
- La regenerarea/reparația cartușelor se vor înlocui toate piesele în costul serviciului de regenerare (reparație) a cartușului se va include și costul pieselor (DRUM, CIP, lamele, fotoreceptor, val magnetic, etc).
- Regenerarea (repararea) cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul încărcat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Volumul si greutatea umplerii tonerului in cartuș trebuie să corespundă cu originalul.
- Resursa cartuşului trebuie să fie de cel puţin 95% în comparaţie cu originalul.
- Perioada de garanție pentru serviciile de încărcare a cartuşului este până la epuizarea tonerului complet.
- Încărcarea cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
- La cartușele cu CIP se va înlocui CIP-ul cu includerea prețului înlocuirii CIP-ului în costul serviciului de alimentare a cartușului.
- Operatorul economic este obligat să marcheze cartuşul regenerat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării.
- Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente.
- Perioada de garanție pentru serviciile de restaurare a cartuşelor este de 3 încărcări după restaurare/reparație.
- În cazul detectării unei calități slabe de imprimare a unui cartuș restaurat de către operatorul economic, acesta trebuie schimbat în aceeași zi cu unul nou din contul operatorului economic în termen de 1 oră din momentul în care operatorul economic este anunțat prin telefon.
- La regenerarea/reparația cartușelor se vor înlocui toate piesele în costul serviciului de regenerare (reparație) a cartușului se va include și costul pieselor (DRUM, CIP, lamele, fotoreceptor, val magnetic, etc).
- Regenerarea (repararea) cartușelor trebuie efectuata in cel mult 4 ore din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încărcare.
- Toate lucrările se vor face în prezența unui reprezentant al ANSP în incinta ANSP sau cu acordul acestuia în altă încăpere.
- Toate cartușele la predare de către operator vor fi însoțite de o foaie de testare a imprimării și act detaliat cu toate lucrările efectuate inclusiv cantitatea tonerului folosită la încărcare.
- Toate cheltuielile pentru deplasare și transportare și le asumă operatorul.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Feb 2023, 15:49
Date modified
7 Feb 2023, 16:06
Estimated value (without VAT)
178 666,67 MDL
The minimum downward of the price
1 786,67 MDL
Achizitii.md ID
21073143
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Contract period
21 Feb 2023 16:05 - 31 Dec 2023 16:05
List of positions
1)
Title
1.1. Alimentare cartușe
CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 1563.0
Unit of measurement: Unitate
2)
Title
1.2. Regenerare (reparație cartuș, drum unit) cartușe
CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 520.0
Unit of measurement: Unitate
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
MAGICTON SRL
Normalized price:
170 271,33 MDL
Status:
Winner
corespunde cerintelor solicitate
23.02.23 14:41
Reason: corespunde cerintelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
specificaţii tehnice.signed.pdf
specificaţii tehnice.signed.pdf
ID: 2bb2f0f4-6f63-4576-a402-bbf48db33f19
Documents of submission
Date of download:
13.02.23 12:36
Opening date:
20.02.23 14:10
iso 14001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
iso 14001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
ID: 38e63875-0c21-467b-8c29-83a81aaad98a
Documents of submission
Date of download:
13.02.23 12:36
Opening date:
20.02.23 14:10
Documents of submission
Date of download:
13.02.23 12:36
Opening date:
20.02.23 14:10
Documents of submission
Date of download:
13.02.23 12:36
Opening date:
20.02.23 14:10
anexa 7 cerere participare.signed.pdf
anexa 7 cerere participare.signed.pdf
ID: 595b1cd1-a103-4e55-a98c-bf9156929a10
Documents of submission
Date of download:
13.02.23 12:36
Opening date:
20.02.23 14:10
certificat cont bancar.signed.pdf
certificat cont bancar.signed.pdf
ID: 7339433d-536d-4e47-9571-26c733c2f835
Documents of submission
Date of download:
13.02.23 12:36
Opening date:
20.02.23 14:10
lipsa datorii 2023.signed.pdf
lipsa datorii 2023.signed.pdf
ID: 945f3a5e-66a6-4457-9089-c6de4abd95bf
Documents of submission
Date of download:
13.02.23 12:36
Opening date:
20.02.23 14:10
Documents of submission
Date of download:
13.02.23 12:36
Opening date:
20.02.23 14:10
iso 9001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
iso 9001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
ID: 27dff321-0e41-46c2-ade7-17e999b213da
Financial proposal
Date of download:
13.02.23 12:36
Opening date:
22.02.23 16:01
ansp oferta de pret.signed.pdf
ansp oferta de pret.signed.pdf
ID: 5e2a1f18-5d0c-428a-8eea-5e41716e7ec5
Financial proposal
Date of download:
13.02.23 12:36
Opening date:
22.02.23 16:01
2
Participant(s) name(s):
DEMI-PRINT
Normalized price:
170 836,66 MDL
Status:
Awaiting
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
8. declaratia priv valabilitatea ofertei anea8.signed.pdf
8. declaratia priv valabilitatea ofertei anea8.signed.pdf
ID: 11a39a7b-add0-45ae-8956-ff40f0929589
Eligibility documents
Date of download:
15.02.23 12:04
Opening date:
20.02.23 14:10
6. certificat de atribuire a contului bancar.signed.pdf
6. certificat de atribuire a contului bancar.signed.pdf
ID: 400f96a7-91c3-48c9-90ec-a7888c87a42c
Eligibility documents
Date of download:
15.02.23 12:05
Opening date:
20.02.23 14:10
1. duae servicii incarc cartuse.signed.pdf
1. duae servicii incarc cartuse.signed.pdf
ID: 50f1350a-5697-49d0-b7d1-580b6012d035
Eligibility documents
Date of download:
15.02.23 12:04
Opening date:
20.02.23 14:10
9. certificat de calitate a tonerului iso 14001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
9. certificat de calitate a tonerului iso 14001_2015 certificate to may 2024.signed.pdf
ID: 6da2305e-cf7d-4477-925f-0749c1cf77f9
Eligibility documents
Date of download:
15.02.23 12:04
Opening date:
20.02.23 14:10
7. certificat demi-printl datorii la stat .signed .pdf
7. certificat demi-printl datorii la stat .signed .pdf
ID: 8e8291f9-7426-41c3-97e1-4eece7a453e0
Eligibility documents
Date of download:
15.02.23 12:04
Opening date:
20.02.23 14:10
2. cerere de participare anexa 7.signed.pdf
2. cerere de participare anexa 7.signed.pdf
ID: b409531a-b631-48b7-a1c6-4352f2239a22
Eligibility documents
Date of download:
15.02.23 12:04
Opening date:
20.02.23 14:10
4. specificatie de pret anexa 23.signed.pdf
4. specificatie de pret anexa 23.signed.pdf
ID: c57690e6-5de9-4dc1-873e-28c5ca3e426f
Eligibility documents
Date of download:
15.02.23 12:04
Opening date:
20.02.23 14:10
3. specificatii tehnie anexa22.signed.pdf
3. specificatii tehnie anexa22.signed.pdf
ID: f7fa1792-5041-4c6b-9018-93e72dbd1281
Eligibility documents
Date of download:
15.02.23 12:04
Opening date:
20.02.23 14:10
5. extras din registrul de stat .pdf
5. extras din registrul de stat .pdf
ID: fd0c8e3d-4241-4206-96c4-f04b0c5e2369
Eligibility documents
Date of download:
15.02.23 12:04
Opening date:
20.02.23 14:10
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK