1
Enquiry period
with 06.02.2023 11:07
to 15.02.2023 09:10
2
Bidding period
with 15.02.2023 09:10
to 19.02.2023 09:10
3
Auction
with 20.02.2023 14:00
to 20.02.2023 14:41
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 362 880 MDL
Period of clarifications: 6 Feb 2023, 11:07 - 15 Feb 2023, 9:10
Submission of proposals: 15 Feb 2023, 9:10 - 19 Feb 2023, 9:10

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Recipient colectare deșeuri medicale – 2023
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
6 Feb 2023, 11:07
Date modified
8 Feb 2023, 16:29
Achizitii.md ID
21072949
CPV
38430000-8 - Aparate de detectare şi de analiză
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
3.Dispenser p/u pat
Budget: 16800.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
8.declaratie (new 24.11.20).doc
Bidding Documents
-
6.02.23 11:07
6.doc. standard 21072949.docx
Bidding Documents
-
6.02.23 11:07
7.duae.doc
Bidding Documents
-
6.02.23 11:07
Date:
8 Feb 2023, 16:29
Question's name:
Evaluare
Question:
Cum va avea loc evaluarea? Pe loturi separate sau toate loturile vor fi evaluate ca un subiect?
Answer (9 Feb 2023, 08:47):
ANUNȚ DE PARTICIPARE: pct. 23.Criteriul de evaluare aplicat p/u adjudecarea contractului: _mai multe loturi, cel mai mic preț, conform parametrilor solicitați_ (pe fiecare lot aparte)
Date:
9 Feb 2023, 10:09
Question's name:
Livrare
Question:
Dat fiind faptul ca drept termen de livrare este specificat perioada de 24 ore, care v-a fi cantitatea minima estimativa solicitata la o livrare?
Answer (9 Feb 2023, 10:15):
25%
1.Recipient p/u deșeuri înțepătoare-tăietoare
Date:
10 Feb 2023, 12:47
Question's name:
Volum recipient
Question:
Buna ziua, prin ce e motivat volumul fix de 1.25 l/kg? Daca doriti o concurenta corecta si pentru a nu limita accesul agentilor economici la procedura de achizitie, stabiliti un interval pt volum, de exemplu 1.25 +/-0.1L Multumesc anticipat.
Answer (13 Feb 2023, 09:10):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Totodată ținem să menționăm că condițiile înaintate, în felul cum au fost solicitate, în speță ar determina impunerea unor cerințe dezavantajoase pentru autoritatea contractantă/beneficiarii finali, fapt care este inadmisibil, la caz, or, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia/a beneficiarilor finali, iar autoritatea contractantă este singura în măsură să decidă asupra necesităților obiective ale sale și modalității de satisfacere a lor, conform art. 37 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, care prevede că specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor și serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă și completă a obiectului achiziției, astfel încât fiecare cerință și criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite.
1.Recipient p/u deșeuri înțepătoare-tăietoare
Date:
10 Feb 2023, 13:58
Question's name:
Interval pt volum, de exemplu 1.25 +/-0.1L
Question:
Buna ziua, vedem ca platforma are ceva dificultait cu interpretarea orei si datei cand a fost pusa intrebarea. Deaceea mai scriem inca odata: Prin ce e motivat volumul fix de 1.25 l/kg? Daca doriti o concurenta corecta si pentru a nu limita accesul agentilor economici la procedura de achizitie, stabiliti un interval pt volum, de exemplu 1.25 +/-0.1L Multumesc anticipat.
Answer (13 Feb 2023, 09:10):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Totodată ținem să menționăm că condițiile înaintate, în felul cum au fost solicitate, în speță ar determina impunerea unor cerințe dezavantajoase pentru autoritatea contractantă/beneficiarii finali, fapt care este inadmisibil, la caz, or, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia/a beneficiarilor finali, iar autoritatea contractantă este singura în măsură să decidă asupra necesităților obiective ale sale și modalității de satisfacere a lor, conform art. 37 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, care prevede că specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor și serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă și completă a obiectului achiziției, astfel încât fiecare cerință și criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.