1
Enquiry period
with 02.02.2023 15:24
to 07.02.2023 15:00
2
Bidding period
with 07.02.2023 15:00
to 10.02.2023 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 199 999,99 MDL
Period of clarifications: 2 Feb 2023, 15:24 - 7 Feb 2023, 15:00
Submission of proposals: 7 Feb 2023, 15:00 - 10 Feb 2023, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Piese de schimb si accesorii pentru masini de birou
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Medvetchi
Contact phone
079770067
Purchase data
Date created
2 Feb 2023, 15:24
Date modified
6 Feb 2023, 11:16
Achizitii.md ID
21072773
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
Piese de schimb si accesorii pentru masini de birou
Date:
3 Feb 2023, 18:53
Question's name:
Documentatia
Question:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Answer (6 Feb 2023, 11:18):
Buna ziua. Rugamintea Dvs a fost efectuata.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.