1
Enquiry period
with 02.02.2023 12:04
to 08.02.2023 10:00
2
Bidding period
with 08.02.2023 10:00
to 15.02.2023 10:00
3
Auction
with 16.02.2023 14:00
to 16.02.2023 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 400 000 MDL
Period of clarifications: 2 Feb 2023, 12:04 - 8 Feb 2023, 10:00
Submission of proposals: 8 Feb 2023, 10:00 - 15 Feb 2023, 10:00
Auction start date: 16 Feb 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de asigurare a securității și ordinii publice
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Serghei Ciobanu
Contact phone
022 857-238
Purchase data
Date created
2 Feb 2023, 11:53
Date modified
6 Feb 2023, 21:09
Estimated value (without VAT)
400 000 MDL
The minimum downward of the price
4 000 MDL
Achizitii.md ID
21072741
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Contract period
1 Mar 2023 11:59 - 30 Dec 2023 11:59
List of positions
1)
Title
Paza fizică: Postul I- 1 gardian, la post pază barieră, de luni pînă vineri, zilele de odihnă și sărbători, de la 7:00 pînă la ora 19:00 și la post pază poarta centrală de la 19:00 pînă la ora 7:00 CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 306.0
Unit of measurement: Zi; douazeci si patru de ore
2)
Title
Paza tehnică: 1. Depozitul produselor alimentare- de luni pînă duminică de la 19:00 pînă la 07:00; 2. Depozitul de materiale- de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 3. Depozitul de materiale de construcţii- de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 4. Farmacia Spitalicească de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă de la 13:00, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore, 5. Casieria nr.1, Blocul curativ nr.3 -de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore, 6. Secţia Diagnostica funcţională de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 7. Cabinetul Radiologie de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 8. Spaţiul de Arhivă a instituţiei de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbători 24 ore. 9. Spaţiul Muzeului din Casa de Cultură a instituției de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore. 10. Cabinetul nr.12 (ofițer date cu caracter personal) et.2 Administrație de luni pînă vineri de la 16:30 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore. 11. Buton de alarmă, 2 buc. secția internare: 24ore 12. Buton de alarmă, 2 buc. secția 10: 24ore 13. Buton de alarmă, 2 buc. liftier: 24ore 14. Buton de alarmă, 2 buc. secția 7: 24ore 15. Buton de alarmă, 2 buc. secția 8: 24ore 16. Buton de alarmă, 2 buc. secția 9: 24ore CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 306.0
Unit of measurement: Zi; douazeci si patru de ore
3)
Title
Montare sistem de pază (buton alarmă) CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 4.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
contract_model.doc
Draft contract - special conditions
-
2.02.23 12:04
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
2.02.23 12:04
duae_ro_ (2).doc
Bidding Documents
-
2.02.23 12:04

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

„Bercut-Grup”

Normalized price: 400 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder falls under the exclusion grounds
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

IS SERVICII PAZA A MAI

Normalized price: 479 215 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde criteriilor de selecție și calificare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii de asigurare a securității și ordinii publice
Date:
6 Feb 2023, 21:09
Question's name:
Paza
Question:
Buna ziua, Pot participa companiile de paza particulara ? Multumesc
Answer (7 Feb 2023, 09:06):
Da.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications