Public procurement
21072201
Lotul 1 Mărci poștale
1
Enquiry period
with 24.01.2023 13:38
to 03.02.2023 10:00
to 03.02.2023 10:00
2
Bidding period
with 03.02.2023 10:00
to 09.02.2023 10:00
to 09.02.2023 10:00
3
Auction
10.02.2023 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
862 500 MDL
Period of clarifications:
24 Jan 2023, 13:38 - 3 Feb 2023, 10:00
Submission of proposals:
3 Feb 2023, 10:00 - 9 Feb 2023, 10:00
Auction start date:
10 Feb 2023, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Conform anexei
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Jan 2023, 13:32
Date modified
25 Jan 2023, 11:10
Estimated value (without VAT)
862 500 MDL
The minimum downward of the price
8 625 MDL
Achizitii.md ID
21072201
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
28 Feb 2023 13:35 - 28 Dec 2023 13:37
List of positions
1)
Title
Lotul 1 Mărci poștale
CPV: 22400000-4 - Stamps, cheque forms, banknotes, stock certificates, trade advertising material, catalogues and manuals
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anexa.docx
Documents history
-
anexa.docx
ID: 36b59caf-42a8-4d93-9055-abbce32b70b5
Bidding Documents
-
anexa.docx
ID: 36b59caf-42a8-4d93-9055-abbce32b70b5
Bidding Documents
Bidding Documents
-
25.01.23 11:10
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Nova Imprim SRL
Normalized price:
2 407 800 MDL
Status:
Winner
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674559950485 din „24” ianuarie 2023 privind achiziționarea lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale, conducându-se de prevederile art. 5 alin. (7), lit. a), b), c) și art. 75 alin. (8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 – Mărci poștale, oferta operatorului economic „Nova Imprim” SRL, reieșind din faptul că, s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674559950485 din „24” ianuarie 2023), pentru lotul respectiv.
2. A anula procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale pentru Lotul 2 – Plicuri poștale, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă.
3. A anula procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale pentru Lotul 3 – Cărți poștale, din motiv că, prețul per unitate propus pentru lotul respective, de către operatorul economic „Nova Imprim” SRL este foarte mare.
Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art.65 „Termene pentru încheierea contractelor de achiziții sectoriale”
(1) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi pot fi încheiate numai după împlinirea termenelor de așteptare de 11 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire.
(2) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi, încheiate înainte de împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), sunt lovite de nulitate.
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
20.02.23 09:47
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674559950485 din „24” ianuarie 2023 privind achiziționarea lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale, conducându-se de prevederile art. 5 alin. (7), lit. a), b), c) și art. 75 alin. (8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 – Mărci poștale, oferta operatorului economic „Nova Imprim” SRL, reieșind din faptul că, s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674559950485 din „24” ianuarie 2023), pentru lotul respectiv.
2. A anula procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale pentru Lotul 2 – Plicuri poștale, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă.
3. A anula procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale pentru Lotul 3 – Cărți poștale, din motiv că, prețul per unitate propus pentru lotul respective, de către operatorul economic „Nova Imprim” SRL este foarte mare.
Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art.65 „Termene pentru încheierea contractelor de achiziții sectoriale”
(1) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi pot fi încheiate numai după împlinirea termenelor de așteptare de 11 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire.
(2) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi, încheiate înainte de împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), sunt lovite de nulitate.
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Eligibility documents
Date of download:
6.02.23 18:03
Opening date:
9.02.23 10:00
5. certificat conturi deschise.semnat.pdf
5. certificat conturi deschise.semnat.pdf
ID: 2243ef70-b981-4907-87e3-af37b6d10c31
Eligibility documents
Date of download:
6.02.23 18:03
Opening date:
9.02.23 10:00
nova imprim, lipsa restantelor.semnat.pdf
nova imprim, lipsa restantelor.semnat.pdf
ID: 2ea55704-b68e-4f54-b5fe-1492a361e374
Eligibility documents
Date of download:
6.02.23 18:03
Opening date:
9.02.23 10:00
1. anexa nr 2 formularul ofertei.semnat.pdf
1. anexa nr 2 formularul ofertei.semnat.pdf
ID: 3140d418-0a23-4a27-a4eb-045f29f5947e
Eligibility documents
Date of download:
6.02.23 18:03
Opening date:
9.02.23 10:00
9. declaratie privind personalul.semnat.pdf
9. declaratie privind personalul.semnat.pdf
ID: 3be14b94-b33f-4a5a-825c-5afd1c146ddc
Eligibility documents
Date of download:
6.02.23 18:03
Opening date:
9.02.23 10:00
12. declaratie operator economic legea.semnat.pdf
12. declaratie operator economic legea.semnat.pdf
ID: 52b7d9dd-9dcc-44e8-af00-1dc06a19b3ac
Eligibility documents
Date of download:
6.02.23 18:03
Opening date:
9.02.23 10:00
2. anexa nr 22 specificatia tehnică.semnat.pdf
2. anexa nr 22 specificatia tehnică.semnat.pdf
ID: 53b57690-233e-4ede-a8e1-25366b4fa9c1
Eligibility documents
Date of download:
6.02.23 18:03
Opening date:
9.02.23 10:00
8. declaratie - dovada detinerii utilajului.semnat.pdf
8. declaratie - dovada detinerii utilajului.semnat.pdf
ID: a9e251e8-943d-4c07-a3f0-e28f72272fd5
Eligibility documents
Date of download:
6.02.23 18:03
Opening date:
9.02.23 10:00
7. declaratie privind termenul de plata propus.semnat.pdf
7. declaratie privind termenul de plata propus.semnat.pdf
ID: ab5d1bec-4644-44cd-9424-a9d8f0a15d3e
Eligibility documents
Date of download:
6.02.23 18:03
Opening date:
9.02.23 10:00
6. anexa nr.12 lista livrari.semnat.pdf
6. anexa nr.12 lista livrari.semnat.pdf
ID: aecf81b7-fee6-4918-964e-88aba1b557f3
Eligibility documents
Date of download:
6.02.23 18:03
Opening date:
9.02.23 10:00
10. garantia pentru oferta.semnat.pdf
10. garantia pentru oferta.semnat.pdf
ID: cf1588c1-27f3-446f-bfd8-a1883e24cae3
Eligibility documents
Date of download:
6.02.23 18:03
Opening date:
9.02.23 10:00
3. licitatie timbre 2023 ni oferta.semnat.pdf
3. licitatie timbre 2023 ni oferta.semnat.pdf
ID: d165784d-f41a-41f6-b56a-df2fd8f8558c
Eligibility documents
Date of download:
6.02.23 18:03
Opening date:
9.02.23 10:00
4. certificat de inregistrare - nova imprim.semnat.pdf
4. certificat de inregistrare - nova imprim.semnat.pdf
ID: d21e04ff-2661-45ef-a45e-30a0e803ebda
Eligibility documents
Date of download:
6.02.23 18:03
Opening date:
9.02.23 10:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK