1
Enquiry period
with 24.01.2023 13:38
to 03.02.2023 10:00
2
Bidding period
with 03.02.2023 10:00
to 09.02.2023 10:00
3
Auction
10.02.2023 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 862 500 MDL
Period of clarifications: 24 Jan 2023, 13:38 - 3 Feb 2023, 10:00
Submission of proposals: 3 Feb 2023, 10:00 - 9 Feb 2023, 10:00
Auction start date: 10 Feb 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform anexei
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
24 Jan 2023, 13:32
Date modified
25 Jan 2023, 11:10
Estimated value (without VAT)
862 500 MDL
The minimum downward of the price
8 625 MDL
Achizitii.md ID
21072201
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
28 Feb 2023 13:35 - 28 Dec 2023 13:37
List of positions
1)
Title
Lotul 1 Mărci poștale CPV: 22400000-4 - Stamps, cheque forms, banknotes, stock certificates, trade advertising material, catalogues and manuals
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
declaratie operator economic legea 74.docx
Bidding Documents
-
24.01.23 13:38
anunt.pdf anunt.pdf
Bidding Documents
-
24.01.23 13:38
anexa.docx
Bidding Documents
-
25.01.23 11:10

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Nova Imprim SRL

Normalized price: 2 407 800 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674559950485 din „24” ianuarie 2023 privind achiziționarea lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale, conducându-se de prevederile art. 5 alin. (7), lit. a), b), c) și art. 75 alin. (8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 – Mărci poștale, oferta operatorului economic „Nova Imprim” SRL, reieșind din faptul că, s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674559950485 din „24” ianuarie 2023), pentru lotul respectiv. 2. A anula procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale pentru Lotul 2 – Plicuri poștale, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă. 3. A anula procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor și efectelor poștale pentru Lotul 3 – Cărți poștale, din motiv că, prețul per unitate propus pentru lotul respective, de către operatorul economic „Nova Imprim” SRL este foarte mare. Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art.65 „Termene pentru încheierea contractelor de achiziții sectoriale” (1) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi pot fi încheiate numai după împlinirea termenelor de așteptare de 11 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire. (2) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi, încheiate înainte de împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), sunt lovite de nulitate. - art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications