1
Enquiry period
with 24.01.2023 13:38
to 03.02.2023 10:00
2
Bidding period
with 03.02.2023 10:00
to 09.02.2023 10:00
3
Auction
10.02.2023 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 000 000 MDL
Period of clarifications: 24 Jan 2023, 13:38 - 3 Feb 2023, 10:00
Submission of proposals: 3 Feb 2023, 10:00 - 9 Feb 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
24 Jan 2023, 13:38
Date modified
25 Jan 2023, 11:10
Achizitii.md ID
21072201
CPV
22400000-4 - Timbre, carnete de cecuri, bancnote, acţiuni, materiale publicitare, cataloage şi manuale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
declaratie operator economic legea 74.docx
Bidding Documents
-
24.01.23 13:38
anunt.pdf anunt.pdf
Bidding Documents
-
24.01.23 13:38
anexa.docx
Bidding Documents
-
25.01.23 11:10
Date:
25 Jan 2023, 10:36
Question's name:
Un lot sau mai multe?
Question:
Buna ziua. Participarea poate avea loc pe fiecare lot aparte sau este doar un singur lot? Va rog sa precizati Multumesc
Answer (25 Jan 2023, 11:07):
Bună ziua. Procedura dată este divizată în trei loturi, după cum este indicat în SIA RSAP MTender și în documentația de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.