1
Enquiry period
with 18.01.2023 17:03
to 30.01.2023 10:00
2
Bidding period
with 30.01.2023 10:00
to 07.02.2023 15:00
3
Auction
with 08.02.2023 14:00
to 08.02.2023 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 MDL
Period of clarifications: 18 Jan 2023, 17:03 - 30 Jan 2023, 10:00
Submission of proposals: 30 Jan 2023, 10:00 - 7 Feb 2023, 15:00
Auction start date: 8 Feb 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de emitere și livrare a tichetelor de masă
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
18 Jan 2023, 16:58
Date modified
24 Jan 2023, 16:34
Estimated value (without VAT)
1 MDL
The minimum downward of the price
0,01 MDL
Achizitii.md ID
21071936
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
21 Feb 2023 17:01 - 28 Dec 2023 17:01
List of positions
1)
Title
Servicii de emitere și livrare a tichetelor de masă CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 4000.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
declaratie operator economic legea 74.docx
Bidding Documents
-
18.01.23 17:03
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
18.01.23 17:03
anexa nr.9 garantia bancara.docx
Bidding Documents
-
18.01.23 17:03
anunt modificat.pdf anunt modificat.pdf
Bidding Documents
-
24.01.23 16:34

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BC Moldova Agroindbank SA

Normalized price: 0,01 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

UP Servicii

Normalized price: 0,01 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674053959685 din „18” ianuarie 2023 privind achiziționarea serviciilor de emitere și livrare a tichetelor de masă, conducându-se de prevederile art.75 alin. (8) al Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.R.L. „UP SERVICII”, care s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a serviciilor de emitere și livrare a tichetelor de masă (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1674053959685 din „18” ianuarie 2023) și a acumulat cel mai mare punctaj, conform criteriului de atribuire al contractului, cel mai bun raport calitate-preț. * Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) „Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications