1
Enquiry period
with 18.01.2023 13:15
to 30.01.2023 10:00
2
Bidding period
with 30.01.2023 10:00
to 22.02.2023 15:00
3
Auction
with 23.02.2023 11:00
to 23.02.2023 14:33
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 166 666,67 MDL
Period of clarifications: 18 Jan 2023, 13:15 - 30 Jan 2023, 10:00
Submission of proposals: 30 Jan 2023, 10:00 - 22 Feb 2023, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Potrivit descrierii bunurilor solicitate de către autoritatea contractantă prevăzute în
Caietul de sarcini din Documentația de atribuire

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
The contact person
Full name
Tiutiunnicov Rodica
Contact phone
068928555
Purchase data
Date created
18 Jan 2023, 13:15
Date modified
18 Jan 2023, 13:15
Achizitii.md ID
21071877
CPV
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
18.01.23 13:15
anexe obligatorii pentru participanți.doc
Bidding Documents
-formulare obligatorii
18.01.23 13:15
caiet de sarcini pentru echipamentul 2023.doc
Bidding Documents
-caiet de sarcini
18.01.23 13:15
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
18.01.23 13:15
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.