Status Cancelled
Estimated value without VAT 125 000 MDL
Period of clarifications: 17 Jan 2023, 17:18 - 20 Jan 2023, 11:00
Submission of proposals: 20 Jan 2023, 11:00 - 23 Jan 2023, 11:00
Auction start date: 24 Jan 2023, 14:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Serviciile de reparare a sistemului de înregistrare video vor fi prestate pentru următoarele componente:
Camera video – (Camera video Hikvision DS-2CD2420F-I – tip IP, interior, alimentarea PoE, cu sunet și microfon, rezoluția minimum 2MPx, F=2,8mm) - 159 buc;
Micro SDcard – (Micro SD card – capacitatea 64 Gb, class 10) -159 buc.;
NVR – 11 buc.;
HDD – HDD – capacitatea 6TB, pentru CCTV, SATA 3.5"- 21 buc.;
Guardant – USB TRASSIR 16 canale -11 buc.;
Calculator – Server videomonitorizare, procesor i5, RAM 8 GB, SSD 120GB, Videocard x 2 cu 2 HDMI output -2 buc.;
Switch – PoE, 5 ports -39 buc.;
Televizor – Televizor Hisens – tip TFT, diagonală minimum 40”.
-8 buc.

Cerințe obligatorii: asigurarea reparării sau schimbării componentelor tehnice defectate în termen de 24 ore din momentul predării de către Beneficiar. Garanție cel puțin 24 luni pentu echipamentul nou sau 6 luni pentu echipamentul reparat sau schimbat
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Covalciuc
Contact phone
022 504881
Purchase data
Date created
17 Jan 2023, 15:54
Date modified
1 Feb 2023, 15:53
Estimated value (without VAT)
125 000 MDL
The minimum downward of the price
1 250 MDL
Achizitii.md ID
21071817
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
1 Feb 2023 17:14 - 31 Dec 2023 17:16
List of positions
1)
Title
Lotul nr. 3 Servicii de reparare a sistemului de monitorizare și înregistrare a datelor video în centrele multifuncționale CPV: 50800000-3 - Miscellaneous repair and maintenance services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexe la documentatia standard_1.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard_1.docx
17.01.23 17:18
anexel~1.pdf anexel~1.pdf
Bidding Documents
anexel~1.pdf
17.01.23 17:18
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare.signed.pdf
17.01.23 17:18
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications