Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
16.01.2023 13:20
to 27.01.2023 11:00
to 27.01.2023 11:00
2
Bidding period
with
27.01.2023 11:00
to 21.02.2023 11:00
to 21.02.2023 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
11 141 946,60 MDL
Period of clarifications:
16 Jan 2023, 13:20 - 27 Jan 2023, 11:00
Submission of proposals:
27 Jan 2023, 11:00 - 21 Feb 2023, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de curăţenie pentru perioada 01.03.2023 – 31.12.2023
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
16 Jan 2023, 13:20
Date modified
24 Jan 2023, 16:26
Achizitii.md ID
21071709
MTender ID
CPV
90910000-9 - Servicii de curăţenie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lotul nr. 1 Servicii de curăţenie (Briceni, Donduşeni, Drochia, Edineţ, Ocniţa, Otaci, Soroca)
Budget: 1211345.8 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lotul nr. 2 Servicii de curăţenie (Bălţi, Făleşti, Floreşti, Glodeni, Rîşcani, Sănătăuca, Sîngerei, Şoldaneşti)
Budget: 1581384.7 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lotul nr. 3 Servicii de curăţenie (Chişinău, Dubăsari, Călăraşi, Criuleni, Orhei, Rezina, Nisporeni, Străşeni, Teleneşti, Ungheni)
Budget: 3798639.7 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Anexa nr. 2 la Anunţul de participare.signed.pdf
Anexa nr. 2 la Anunţul de participare.signed.pdf
Technical Specifications
Anexa nr. 2 la Anunţul de participare.signed.pdf
16.01.23 13:20
Anexe la Documentaţia standard.signed.pdf
Anexe la Documentaţia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la Documentaţia standard.signed.pdf
16.01.23 13:20
Anexa nr. 3 la Anunțul de participare.signed.pdf
Anexa nr. 3 la Anunțul de participare.signed.pdf
Technical Specifications
Anexa nr. 3 la Anunțul de participare.signed.pdf
16.01.23 13:20
Anexa nr. 1 la Anunţul de participare.docx
Technical Specifications
Anexa nr. 1 la Anunţul de participare.docx
16.01.23 13:20
Anexe la Documentaţia standard.docx
Bidding Documents
Anexe la Documentaţia standard.docx
16.01.23 13:20
Anexa nr. 2 la Anunţul de participare.docx
Technical Specifications
Anexa nr. 2 la Anunţul de participare.docx
16.01.23 13:20
Anunţ de participare.signed.pdf
Anunţ de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare.signed.pdf
16.01.23 13:20
Anexa nr. 1 la Anunţul de participare.signed.pdf
Anexa nr. 1 la Anunţul de participare.signed.pdf
Technical Specifications
Anexa nr. 1 la Anunţul de participare.signed.pdf
16.01.23 13:20
Anexa nr. 3 la Anunțul de participare.docx
Technical Specifications
Anexa nr. 3 la Anunțul de participare.docx
16.01.23 13:20
Date:
24 Jan 2023, 16:26
Question's name:
Schimburi (echipe) disponibile pentru a garanta intervenţiile de urgenţă
Question:
Vă rugăm să oferiți clarificări cu privire la această cerință? Câți oameni ar trebui să fie în brigadă? Ce lucrare urgentă vor efectua? Unde va fi folosită această brigadă la Chișinău sau în regiuni?
Answer (26 Jan 2023, 16:14):
Schimburi sau echipe disponibile pentru a garanta intervenţiile de urgenţă presupune intervenția persoanelor (în număr suficient, de obicei 3-4 persoane) din personalul angajat de către agentul economic, care prestează serviciile de curățenie într-o localitate anume, la o locație (adresă) concretă, specificată în contract în contextul prestării serviciilor de curățenie. Astfel de situații pot apărea în urma unor accidente sau avarii în edificiile deservite, cum ar fi inundații locale în urma scurgerilor de apă din sistemul de aprovizionare cu apă (canalizare), din sistemul de încălzire centrală sau scurgeri de apă în urma ploilor abundente, în cazul cînd poate ceda acoperișul (pătrunderea apei în interior prin fisuri). În același mod pot fi antrenate echipele vizate și în cazul unor precipitații pe timp de iarnă în formă de zăpadă (în cazul în care persoana întărită pentru deservirea pe exterior nu reușește în timp scurt să soluționeze problema), când este necesar de asigurat curățarea căilor de acces la edificiile Beneficiarului (cu scopul de a minimaliza posibile căderi sau traumatizarea solicitanților de servicii prestate de către Beneficiar). Sunt posibile și alte situații de urgență.
Exemplu: Drochia - 4 edificii la 4 adrese. Total sunt angajate 8 persoane. În situații de urgență Prestatorul mobilizează 3-4 persoane din numărul total de angajați (8 persoane) din această localitate la obiectul (adresa) la care s-a înregistrat situația de urgență (neprevăzută).
Situația descrisă se implementează la toate locațiile (centre raioanale, localități (sate, comune), orașe și municipii) în mod distinct.
Date:
24 Jan 2023, 16:29
Question's name:
Hârtie igienică şi a săpunului lichid
Question:
Operatorul economic ar trebui să furnizeze hârtie igienică și săpun lichid?
Answer (26 Jan 2023, 16:15):
Nu. Achiziționarea și furnizarea hârtiei igienice și săpunului lichid către subdiviziunile teritoriale se pune în seama Beneficiarului. Agentul economic doar distrubuie, sub controlul persoanei gestionare, bunurile indicate reieșind din normele și rezervele (stocurile) existente.
Date:
25 Jan 2023, 16:41
Question's name:
Calificative de calitate și prestarea neglijentă
Question:
Calificative de calitate și Calificativele cantitative sunt expuse generalizat și nu contin criterii pentru “prestarea neglijentă și necalitativă”, care ar putea fi-luat în calcul, сa urmare acest factor este subiectiv. Enumerati va rog conditiele concrete pentru calificative de calitate și prestarea neglijentă?
Answer (26 Jan 2023, 16:15):
La Calificative de calitate (pct. 7 din Cerințele obligatorii privind prestarea serviciilor de curăţenie pentru perioada 01.03.2023 – 31.12.2023 (Anexa nr. 3 la Anunţul de participare)) se atribuie:
- Capacitatea managerială a agentului economic (descrierea în pct. 6 alin. (11) și (13) din Cerințele obligatorii);
- Completarea cu personal pentru executarea obligațiilor de prestare a serviciilor de curățenie în volum deplin, integral și la timpul indicat (descrierea în pct. 1 alin. (3), pct. 4, pct. 6 alin. (1), (2) și (12) din Cerințele obligatorii);
- Produsele consumabile (descrierea în pct. 5 din Cerințele obligatorii suplimentare pentru prestarea serviciilor de curăţenie a edificiilor (Anexa nr. 3 la Anunţul de participare))
- Instruirea personalului angajat de Prestator (descrierea în pct. 9 din Cerințele obligatorii suplimentare pentru prestarea serviciilor de curăţenie a edificiilor (Anexa nr. 3 la Anunţul de participare).
Prestarea neglijentă și necalitativă a serviciului presupune o atitudine de nepăsare/lipsă de interes, fapt care duce la calitatea proastă a executării obligațiilor asumate în spectrul prestării serviciilor de curățenie.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK