Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
16.01.2023 11:26
to 20.01.2023 10:00
to 20.01.2023 10:00
2
Bidding period
with
20.01.2023 10:00
to 24.01.2023 10:00
to 24.01.2023 10:00
3
Auction
25.01.2023 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
22 000 MDL
Period of clarifications:
16 Jan 2023, 11:26 - 20 Jan 2023, 10:00
Submission of proposals:
20 Jan 2023, 10:00 - 24 Jan 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Specificația tehnică: Hârtie A4 personalizată pentru taparea facturilor conform modelului atașat, cu densitatea de 80g/m2, culoarea albă, în pachete a câte 500 foi.
Livrarea va fi efectuată de către furnizor, la solicitare pe parcursul anului.
Achitarea bunului va fi efectuată în baza facturii fiscale în termen maxim de 30 zile.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
16 Jan 2023, 11:26
Date modified
16 Jan 2023, 13:23
Achizitii.md ID
21071698
MTender ID
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare 1.pdf
anunt de participare 1.pdf
tenderNotice
Anunt de particiăpare
16.01.23 13:23
Date:
16 Jan 2023, 12:07
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Bunza ziua! Va rugam sa plasati anuntul de participare cu descrierea tehnica a produsului si documentele de calificare solicitate.
Answer (16 Jan 2023, 13:26):
Buna ziua, anuntul de participare a fost plasat si documentele de calificare solicitate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK