Select the type of procedure
Commercial procurement
21071675
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
8 321 349,05 MDL
Period of clarifications:
14 Jan 2023, 15:15 - 5 Feb 2023, 12:41
Submission of proposals:
5 Feb 2023, 12:41 - 11 Feb 2023, 13:41
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Serviciilor de alimentație a copiilor din cadrul instiuțiilor de educație timpurie pentru perioada 01.01.2023-31.12.2023 din or.Causeni
Information about the cancellation
The reason of cancellation
anulata
Date of cancellation
3 Feb 2023, 12:41
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Jan 2023, 15:15
Date modified
3 Feb 2023, 12:41
Achizitii.md ID
21071675
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
18 Jan 2023, 11:03
Question's name:
Criteriul de evaluare
Question:
Vă rugăm să clarificați care este criteriul de evaluare. La pct. 8 din anunț este scris: Maximum kcal (asta deși Ordinul la care se face referință a stabilit în Recomandări valori exacte a kcal necesare). Iar la pct. 23 - cel mai mic preț. Însă Ordinul MEC nr. 1310 din 28.12.2022 cu privire la normele financiare pentru alimentarea copiilor/elevilor din instituțiile de învățământ stabilește norme financiare pentru alimentarea copiilor exacte. Deci prețul la toate ofertele va fi exact același și grupul de lucru nu a stabilit un criteriu viabil de evaluare.
Answer (3 Feb 2023, 12:39):
Anulat
Date:
18 Jan 2023, 11:06
Question's name:
Meniul model
Question:
Vă rugăm să specificați care meniuri modele trebuie prezentate (pentru care sezoane?). Trebuie solicitate meniurile modele pentru toate sezoanele pentru o evaluare corectă și amplă a ofertelor depuse.
Answer (3 Feb 2023, 12:40):
anulat
Date:
18 Jan 2023, 11:13
Question's name:
Angajarea personalului
Question:
Vă rugăm să clarificați cine va angaja personalul care va prepara și servi alimentele. La moment acest este angajat în fiecare instituție și a fost prevăzut în buget cheltuieli salariale pentru acesta. Astfel, vă rugăm să clarificați cine pînă la urma va angaja personalul și cineva va suporta costurile respective. În caz că operatorul economic cîștigător va angaja personalul, să înțelegem că personalul va demisiona de la instituțiile respective și se va reangaja la operatorul economic cîștigător?
Answer (18 Jan 2023, 15:36):
Intreprinderea care va cistiga licitatia va angaja personalul existent in cadrul institutiilor prescolare pentru prepararea bucatelor,costurile le vor suporta intreprinderea care va cistiga licitatia.
Date:
18 Jan 2023, 11:59
Question's name:
servicii comunale
Question:
Clarificati va rog cine va suporta plata pentru serviciile apa,lumina,gaz,.Sint contoare separate pentru fiecare incapere?Contractele cu furnizorii de servicii cum vor fi incheiate?Aceste cheltuieli au fost prevazute in buget?
Answer (18 Jan 2023, 15:38):
serviciile le va achita inreprinderea care va cistiga licitatia,sunt contoare separate
Date:
18 Jan 2023, 12:10
Question's name:
Arenda
Question:
Specificati va rog marimea platii de arenda a incaperilor,utilagelor,s.a.
Answer (3 Feb 2023, 12:41):
anulat
Date:
18 Jan 2023, 12:33
Question's name:
Utilajul și încăperile
Question:
1. Vă rugăm să clarificați în documentația de atribuire cine va fi responsabil de reparația utilajului și a încăperilor în caz că vor fi necesare.
2. În ce bază operatorul economic va putea utiliza începerile și utilajul instituțiilor pentru prestarea serviciilor de alimentație? Se vor încheia contracte de locațiune sau comodat? Operatorul economic declarat cîștigător va trebui să achite vreo plată pentru utilizarea încăperilor și utilajului entităților contractante și dacă da atunci ce plată exactă va fi la fiecare lună/anual?
3. Care este starea actuală a fiecăreia dintre săli/bucătării. Este undeva necesar a fi efectuată reparație, sau schimbat/procurat utilaj nou?
4. Cine va achita comunalele pentru prepararea bucatelor? Dacă operatorul economic, cum va fi stabilită această plată? Vor fi instalate contoare separate în acest sens? Cine va fi responsabil pentru instalarea contoarelor?
Answer (3 Feb 2023, 12:40):
anulat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK