1
Enquiry period
with 12.01.2023 15:17
to 22.01.2023 09:00
2
Bidding period
with 22.01.2023 09:00
to 30.01.2023 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 583 333,33 MDL
Period of clarifications: 12 Jan 2023, 15:17 - 22 Jan 2023, 9:00
Submission of proposals: 22 Jan 2023, 9:00 - 30 Jan 2023, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de amenajare a orașului : măturatul străzilor, îngrijirea clumbelor, cositul gazoanelor, îngrijirea cimitirului, încărcarea și evacuarea gunoiului, întreținerea gunoiștei orășenești, întreținerea zonei de agrement și a stației de salvare, întreținerea havuzului.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Cebotariov
Contact phone
259-49043
Purchase data
Date created
12 Jan 2023, 15:17
Date modified
12 Jan 2023, 15:17
Achizitii.md ID
21071566
CPV
71400000-2 - Servicii de urbanism şi de arhitectură peisagistică
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.