Select the type of procedure
Commercial procurement
21071453
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
492 916,65 MDL
Period of clarifications:
11 Jan 2023, 11:09 - 16 Jan 2023, 10:00
Submission of proposals:
16 Jan 2023, 10:00 - 23 Jan 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
serviciilor de reparație externă a dispozitivelor medicale de complexitate înaltă (mentenanță corectivă externă) pentru anul 2023
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Pentru loturile 2,3 - În temeiul art.71 alin.(1) lit.d) al Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, se anulează atribuirea contractului
Argumentare:,, Autoritatea contractantă, din propria inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri și anume ,,au fost depuse oferte care au o valoare ce depășește pragul prevăzut de prezenta lege pentru procedura de achiziție publică desfășurată”
Pentru loturile 4,5 și 10 -În temeiul art.71 alin.(1) lit.g) al Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, se anulează atribuirea contractului
Argumentare:,, Autoritatea contractantă, din propria inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri și anume ,,există abateri grave grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea unui contract”
Argumentare:,, Autoritatea contractantă, din propria inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri și anume ,,au fost depuse oferte care au o valoare ce depășește pragul prevăzut de prezenta lege pentru procedura de achiziție publică desfășurată”
Pentru loturile 4,5 și 10 -În temeiul art.71 alin.(1) lit.g) al Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, se anulează atribuirea contractului
Argumentare:,, Autoritatea contractantă, din propria inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri și anume ,,există abateri grave grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea unui contract”
Date of cancellation
25 Jan 2023, 14:20
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Jan 2023, 11:09
Date modified
2 Feb 2023, 11:55
Achizitii.md ID
21071453
MTender ID
CPV
50420000-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi chirurgical
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot 1. Reparația monitor PiCCO
Budget: 120000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 6 - Lot 6. Reparația fibrobronhoscop Fujifilm
FB-120S
Budget: 8333.33 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 7 - Lot 7. Reparația fibrobronhoscop Richard Wolf
7223.001
Budget: 8333.33 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 8 - Lot 8. Lucrari de testare si schimbare ventilelor la butelii de oxigen(12 butelii) (Volum 2 L -3 L).
Budget: 15000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 9 - Lot 9. Lucrari de testare si schimbare ventilelor la butelii de oxigen(3 butelii) (Volum 5 L).
Budget: 3750.0 MDL
Purchase has not taken place
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK