1
Enquiry period
with 11.01.2023 10:10
to 21.01.2023 13:00
2
Bidding period
with 21.01.2023 13:00
to 31.01.2023 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 936 747,50 MDL
Period of clarifications: 11 Jan 2023, 10:10 - 21 Jan 2023, 13:00
Submission of proposals: 21 Jan 2023, 13:00 - 31 Jan 2023, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

„Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLT „Alexei Mateevici”, or. Cricova, pentru perioada 01.03.2023-24.12.2023” - conform documentației de atribuire.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2084-MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, or Cricova , str Tineretului 32
Web site
---
The contact person
Full name
Doina Cercel
Contact phone
068535107
Purchase data
Date created
11 Jan 2023, 10:10
Date modified
11 Jan 2023, 10:10
Achizitii.md ID
21071447
CPV
55510000-8 - Servicii de cantină
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia standarta_bunuri_servicii_cricova.docx
Bidding Documents
Documentația standard.
11.01.23 10:10
duae_ro_(1).doc
Bidding Documents
DUAE
11.01.23 10:10
anunt de participare cu norme noi.pdf anunt de participare cu norme noi.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare.
11.01.23 10:10
declaratie_ro (4).doc
Bidding Documents
Declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
11.01.23 10:10
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.