Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
337 975 MDL
Period of clarifications:
5 Jan 2023, 11:04 - 16 Jan 2023, 11:00
Submission of proposals:
16 Jan 2023, 11:00 - 19 Jan 2023, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Tipărirea formularelor de documente primare cu regim special, în termen de 7 (șapte) zile lucrătoare din data înaintării comenzii, cu utilizarea materiei prime a Prestatorului, conform mostrelor originalelor prezentate de către Beneficiar, numerotate, cu asigurarea securității și excluderea posibilităţii de tirajare ilegală și falsificare. Livrarea la depozitul Cumpărătorului.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Propunerile operatorilor economici nu corespund din punct de vedere economico-financiar.
Date of cancellation
6 Feb 2023, 13:14
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. București 34
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Jan 2023, 11:04
Date modified
6 Feb 2023, 13:15
Achizitii.md ID
21071103
MTender ID
CPV
79820000-8 - Servicii conexe tipăririi
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Lot nr. 25 - Anexa 5 Registru de evidență a încasărilor impozitelor și taxelor locale
Budget: 2200.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 26 - Registru de înregistrare a instrucțiunilor de sănatate în muncă
Budget: 2200.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK