Select the type of procedure
Commercial procurement
21070668
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
944 081,75 MDL
Period of clarifications:
28 Dec 2022, 10:06 - 9 Jan 2023, 12:00
Submission of proposals:
9 Jan 2023, 12:00 - 18 Jan 2023, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
„Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLT „Alexei Mateevici”, or. Cricova, pentru perioada 01.02.2023-24.12.2023” - conform documentației de atribuire.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Prin ordinul Ministrului Educației și Cercetării și al Ministrului Finanțelor nr. 1310 din 28.12.2022, au fost aprobate noi norme financiare pentru alimentarea copiilor/elevilor din instituțiile de învățământ pentru anul 2023. Potrivit pct.1 al ordinului prenotat, prevederile acestuia urmează a fi aplicate pentru anul 2023, respectiv, aplicarea începând cu luna ianuarie 2023 în cadrul contractelor de alimentare a copiilor/elevilor din instituțiile de învățământ a unor norme de alimentare mai mici decât cele prevăzute de noile reglementări, ar fi în contradicție cu cadrul normativ în vigoare.
Astfel, reieșind din circumstanțele de fapt și de drept indicate supra, în contextul în care documentația de atribuire aprobată pentru procedura de achiziție publică MD-1672214244607 din 28.12.2022 indică normele vechi, continuarea procedurii de achiziție publică din litigiu, prin atribuirea contractului de achiziție este lipsită de eficiență, or pe de o parte, atribuirea unui contract care indică norme financiare abrogate care nu vor putea fi aplicate în perioada executării contractului respectiv, iar pe de altă parte modificarea acestora nu poate fi efectuată fără abateri de la prevederile legale. În acest context, sunt aplicabile prevederile art. 71 alin (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015.
Autoritatea contractantă în cei mai restrânși termeni va modifica documentația de atribuire și va publica o nouă procedură de achiziție cu normele în vigoare.
Astfel, reieșind din circumstanțele de fapt și de drept indicate supra, în contextul în care documentația de atribuire aprobată pentru procedura de achiziție publică MD-1672214244607 din 28.12.2022 indică normele vechi, continuarea procedurii de achiziție publică din litigiu, prin atribuirea contractului de achiziție este lipsită de eficiență, or pe de o parte, atribuirea unui contract care indică norme financiare abrogate care nu vor putea fi aplicate în perioada executării contractului respectiv, iar pe de altă parte modificarea acestora nu poate fi efectuată fără abateri de la prevederile legale. În acest context, sunt aplicabile prevederile art. 71 alin (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015.
Autoritatea contractantă în cei mai restrânși termeni va modifica documentația de atribuire și va publica o nouă procedură de achiziție cu normele în vigoare.
Date of cancellation
11 Jan 2023, 9:12
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2084-MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, or Cricova , str Tineretului 32
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Dec 2022, 10:06
Date modified
11 Jan 2023, 9:13
Achizitii.md ID
21070668
MTender ID
CPV
55510000-8 - Servicii de cantină
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK