1
Enquiry period
with 26.12.2022 11:57
to 03.01.2023 09:30
2
Bidding period
with 03.01.2023 09:30
to 06.01.2023 09:30
3
Auction
09.01.2023 09:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 21 500 MDL
Period of clarifications: 26 Dec 2022, 11:57 - 3 Jan 2023, 9:30
Submission of proposals: 3 Jan 2023, 9:30 - 6 Jan 2023, 9:30
Auction start date: 9 Jan 2023, 9:14

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Ceafă de porc, calit. superioară, neinjectat, refrigerată, fără lichid, să corespundă cerințelor de calitate, fără slănină, os, tendoane, șorici și cartilagii, fără cheaguri de sînge sau porțiuni murdare. Suprafața curată, nelipicioasă, fără corpuri străine, de culoare specifică sortimentului, fără gust și miros străin. Ambalat în vid cu marcarea individuală, care să cuprindă cel puțin următoarele informații: denumirea sortimentului, denumirea producătorului, localitatea, data de ambalare, termenul de valabilitate și condiții de păstrare. Livrarea se va efectua în termen de până la 24 ore de la data producerii.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Full name
Eugenia Gligor
Contact phone
022205265
Purchase data
Date created
26 Dec 2022, 9:52
Date modified
26 Dec 2022, 13:24
Estimated value (without VAT)
21 500 MDL
The minimum downward of the price
215 MDL
Achizitii.md ID
21070532
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Contract period
9 Jan 2023 10:57 - 30 Dec 2023 11:39
List of positions
1)
Title
5. Ceafă de porc CPV: 15100000-9 - Animal products, meat and meat products
Quantity: 200.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
anexa nr. 21 caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
26.12.22 11:57
documentația standard 115.docx
Bidding Documents
-
26.12.22 11:57
duae.doc
Bidding Documents
-
26.12.22 11:57
declarație beneficiar.doc
Bidding Documents
-
26.12.22 11:57
anexa nr. 2 anunț de participare.docx
Bidding Documents
-
26.12.22 11:57

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

CC "Nivali-Prod"SRL

Normalized price: 21 500 MDL
Status: Winner
Reason: corespunde cerințelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications