1
Enquiry period
with 21.12.2022 17:30
to 26.12.2022 16:00
2
Bidding period
with 26.12.2022 16:00
to 04.01.2023 16:00
3
Auction
05.01.2023 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 756 000 MDL
Period of clarifications: 21 Dec 2022, 17:30 - 26 Dec 2022, 16:00
Submission of proposals: 26 Dec 2022, 16:00 - 4 Jan 2023, 16:00
Auction start date: 5 Jan 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

În cadrul achiziției se va procura un tractor, o remorcă basculantă și o lamă comunală, care sunt necesare pentru salubrizarea localității și pentru deszăpezirea drumurilor pe timp de iarnă
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4819, MOLDOVA, Criuleni, s.Cruglic, s. Cruglic
Web site
---
The contact person
Full name
Dumitru Rosca
Contact phone
069521241
Purchase data
Date created
21 Dec 2022, 16:25
Date modified
21 Dec 2022, 17:51
Estimated value (without VAT)
756 000 MDL
The minimum downward of the price
756 MDL
Achizitii.md ID
21070297
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-4819, MOLDOVA, Criuleni, s.Cruglic, s. Cruglic
Contract period
12 Jan 2023 08:00 - 8 Aug 2023 08:00
List of positions
1)
Title
În cadrul achiziției se va procura un tractor, o remorcă basculantă și o lamă comunală, care sunt necesare pentru salubrizarea localității și pentru deszăpezirea drumurilor pe timp de iarnă CPV: 16700000-2 - Tractors
Quantity: 3.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Bidding Documents
-Prin anunț se invită operatorii economici care ne pot satisface necesitățile să participe la procedura de achiziție privind procurarea bunurilor specificate în prezentul anunț.
21.12.22 17:51
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Bidding Documents
-Prin documentul respectiv a fost simplificată procedura de participare la achiziție publică. Operatorii pot completa și depune formularele în format electronic pe propria răspundere, ca dovadă a îndeplinirii condițiilor necesare în cadrul procedurii de achiziție publică.
21.12.22 17:51
documentația standard bși s.semnat.pdf documentația standard bși s.semnat.pdf
Bidding Documents
-Pentru realizarea achizițiilor publice se indică obiectul achiziției și fișa de date a achiziției și formularele pe care trebuie să le completeze, inclusiv capacitatea economică și financiară și să le depună operatorul economic împreună cu oferta, la fel se indică procedura de eligibilitate a ofertantului.
21.12.22 17:51
Lot documents
documentația standard bși s.pdf
-Pentru realizarea achizițiilor publice se indică obiectul achiziției și fișa de date a achiziției și formularele pe care trebuie să le completeze, inclusiv capacitatea economică și financiară și să le depună operatorul economic împreună cu oferta, la fel se indică procedura de eligibilitate a ofertantului.
21.12.22 17:30
duae.pdf
-Prin documentul respectiv a fost simplificată procedura de participare la achiziție publică. Operatorii pot completa și depune formularele în format electronic pe propria răspundere, ca dovadă a îndeplinirii condițiilor necesare în cadrul procedurii de achiziție publică.
21.12.22 17:30
anunț de participare.pdf
- Prin anunț se invită operatorii economici care ne pot satisface necesitățile să participe la procedura de achiziție privind procurarea bunurilor specificate în prezentul anunț.
21.12.22 17:30

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Agropiese TGR Grup SRL

Normalized price: 632 500 MDL
Status: Winner
Reason: În corespundere cu pct.34 din Regulamentul privind achiziția BS prin COP nr987 din 10.10.2018, grupul de lucru a decis să-i atribuie acestu ofertant contractul de achiziție, oferta căruia corespunde cerințelor tehnice solicitate și prețul ofertei ne satisface.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications