1
Enquiry period
with 20.12.2022 14:44
to 29.12.2022 12:00
2
Bidding period
with 29.12.2022 12:00
to 06.01.2023 10:00
3
Auction
with 09.01.2023 14:00
to 09.01.2023 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 616 666,70 MDL
Period of clarifications: 20 Dec 2022, 14:44 - 29 Dec 2022, 12:00
Submission of proposals: 29 Dec 2022, 12:00 - 6 Jan 2023, 10:00
Auction start date: 9 Jan 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform Anuntului de participare si Caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Full name
Marian Elena Iațcu Rodica
Contact phone
022499661
Purchase data
Date created
20 Dec 2022, 13:45
Date modified
27 Dec 2022, 11:15
Estimated value (without VAT)
616 666,70 MDL
The minimum downward of the price
0,50 MDL
Achizitii.md ID
21070100
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Contract period
6 Jan 2023 14:28 - 30 Dec 2023 14:28
List of positions
1)
Title
Servicii de reparație a utilajului tehnologic CPV: 50800000-3 - Miscellaneous repair and maintenance services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Servicii de reparatie a utilajului la spălătorie CPV: 50800000-3 - Miscellaneous repair and maintenance services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
doc. st._bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (2).docx
Bidding Documents
-
20.12.22 14:44
duae.docx
Bidding Documents
-
20.12.22 14:44
utilaj tehnologic.pdf utilaj tehnologic.pdf
Bidding Documents
-
27.12.22 11:15

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S.A.Set-Service

Normalized price: 366 355,45 MDL
Status: Winner
Reason: Conform Deciziei nr. 03D-108-22 din data de 17.02.2023 (recepționată la data de 21.02.2023) privind soluționarea contestației formulate de către SC „Tiluana” SRL, înregistrată la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor cu nr. 02/42/23 din data de 23.01.2023 pe marginea procedurii de achiziție publică nr. MD-1671536870391, DETS sectorul Ciocana a convocat ședința grupului de lucru pentru achiziții din cadrul Direcției pentru a reevalua ofertele SC „Tiluana” SRL și „Set Service” SA prezentate în cadrul procedurii de achiziție publică nr. MD-1671536870391, în cadrul căreia s-a decis: • S.A. ,,Set-Service’’ – oferta a fost desemnată câştigătoare, dat fiind faptul că, cerințele solicitate din Anunțul de participare și Caietul de sarcini corespund cerințelor de calificare și a fost recunoscut învingător de SIA RSAP cu cel mai mic preț; • S.C. ,,Tiluana’’ S.R.L. - oferta nu a fost acceptată, în conformitate cu art. 69 alin. (6) lit. a), b) din din Legea nr. 131 din 03 iulie 2015;
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC TILUANA SRL

Normalized price: 488 403,12 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications