Select the type of procedure
Commercial procurement
21070042
1
Enquiry period
with
20.12.2022 14:03
to 26.12.2022 10:00
to 26.12.2022 10:00
2
Bidding period
with
26.12.2022 10:00
to 29.12.2022 11:00
to 29.12.2022 11:00
3
Auction
with
30.12.2022 14:00
to 30.12.2022 14:09
to 30.12.2022 14:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
315 000 MDL
Period of clarifications:
20 Dec 2022, 14:03 - 26 Dec 2022, 10:00
Submission of proposals:
26 Dec 2022, 10:00 - 29 Dec 2022, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de realimentarea/regenerarea cartușelor de la imprimantele lazer și deservirea imprimantelor şi aparatelor multifuncționale și a tipografiei aflate în gestiunea Serviciului Tehnologii Informaționale
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Dec 2022, 14:03
Date modified
23 Dec 2022, 10:26
Achizitii.md ID
21070042
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii şi consumabile pentru imprimante laser şi deservirea imprimantelor şi copiatoarelor
Budget: 130000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
ds consumabile tipografice (5).semnat.pdf
ds consumabile tipografice (5).semnat.pdf
Documents history
-
ds consumabile tipografice (5).semnat.pdf
ds consumabile tipografice (5).semnat.pdf
ID: 3ebdbe4c-5729-4c32-bc7c-4c3c2714f80b
Bidding Documents
-
ds consumabile tipografice (3).semnat.pdf
ds consumabile tipografice (3).semnat.pdf
ID: 3ebdbe4c-5729-4c32-bc7c-4c3c2714f80b
Bidding Documents
Bidding Documents
Documentatia standard
23.12.22 10:26
ds consumabile tipografice.docx
Documents history
-
ds consumabile tipografice.docx
ID: 91e55b7e-6e89-4149-a015-8212928f12b8
Bidding Documents
-
ds consumabile tipografice.docx
ID: 91e55b7e-6e89-4149-a015-8212928f12b8
Bidding Documents
Bidding Documents
Documentatia standard
23.12.22 10:26
Date:
20 Dec 2022, 15:54
Question's name:
Service centru lot. 2
Question:
Buna ziua, avand in vedere ca echipamentele din lotul nr. 2 sunt in garantie si pentru mentinerea lor in starea perfect functionala, rugam sa fie adaugat service centru autorizat in Republica Moldova pentru ambii producatori.
Answer (23 Dec 2022, 09:42):
Buna ziua, documentatia standard în partea Criteriile de calificare și de selecție pentru Lotul II a fost completata.
Servicii şi consumabile pentru imprimante laser şi deservirea imprimantelor şi copiatoarelor
Date:
21 Dec 2022, 15:03
Question's name:
solicitare servicii
Question:
Buna ziua, cartusele si imprimantele se transmit centralizat? sau solicitare se face pentru 1 singur cartus?
Answer (21 Dec 2022, 16:11):
Cartușele și echipamentele se transmit centralizat. Solicitarea nu depinde de numărul de cartușe, recepționarea se va efectua zilnic cu termen de reîncărcare/regenerare max. 24 ore în zilele de lucru. Reparația și profilaxia imprimantelor în dependență de gradul defecțiunii în termeni rezonabili.
Date:
21 Dec 2022, 15:40
Question's name:
Adaugarea service centru autorizat
Question:
Adaugarea service centru autorizat, da posibilitatea la participarea doar a unui agent econimic din RM, ceeea ce este incalcarea a legii.
Answer (23 Dec 2022, 09:47):
Buna ziua, documentatia standard în partea Criteriile de calificare și de selecție pentru Lotul II a fost completata în asa mod ca să fie respectata posibilitatea la participarea mai multi agenti economici din RM.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK