1
Enquiry period
with 20.12.2022 14:03
to 26.12.2022 10:00
2
Bidding period
with 26.12.2022 10:00
to 29.12.2022 11:00
3
Auction
with 30.12.2022 14:00
to 30.12.2022 14:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 315 000 MDL
Period of clarifications: 20 Dec 2022, 14:03 - 26 Dec 2022, 10:00
Submission of proposals: 26 Dec 2022, 10:00 - 29 Dec 2022, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de realimentarea/regenerarea cartușelor de la imprimantele lazer și deservirea imprimantelor şi aparatelor multifuncționale și a tipografiei aflate în gestiunea Serviciului Tehnologii Informaționale

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Anastasia Caraivanova
Contact phone
022 255 528
Purchase data
Date created
20 Dec 2022, 14:03
Date modified
23 Dec 2022, 10:26
Achizitii.md ID
21070042
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
DUAE
20.12.22 14:03
duae_ro_0 (7).semnat.pdf duae_ro_0 (7).semnat.pdf
Bidding Documents
DUAE
20.12.22 14:03
ds consumabile tipografice (5).semnat.pdf ds consumabile tipografice (5).semnat.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard
23.12.22 10:26
ds consumabile tipografice.docx
Bidding Documents
Documentatia standard
23.12.22 10:26
Date:
20 Dec 2022, 15:54
Question's name:
Service centru lot. 2
Question:
Buna ziua, avand in vedere ca echipamentele din lotul nr. 2 sunt in garantie si pentru mentinerea lor in starea perfect functionala, rugam sa fie adaugat service centru autorizat in Republica Moldova pentru ambii producatori.
Answer (23 Dec 2022, 09:42):
Buna ziua, documentatia standard în partea Criteriile de calificare și de selecție pentru Lotul II a fost completata.
Servicii şi consumabile pentru imprimante laser şi deservirea imprimantelor şi copiatoarelor
Date:
21 Dec 2022, 15:03
Question's name:
solicitare servicii
Question:
Buna ziua, cartusele si imprimantele se transmit centralizat? sau solicitare se face pentru 1 singur cartus?
Answer (21 Dec 2022, 16:11):
Cartușele și echipamentele se transmit centralizat. Solicitarea nu depinde de numărul de cartușe, recepționarea se va efectua zilnic cu termen de reîncărcare/regenerare max. 24 ore în zilele de lucru. Reparația și profilaxia imprimantelor în dependență de gradul defecțiunii în termeni rezonabili.
Date:
21 Dec 2022, 15:40
Question's name:
Adaugarea service centru autorizat
Question:
Adaugarea service centru autorizat, da posibilitatea la participarea doar a unui agent econimic din RM, ceeea ce este incalcarea a legii.
Answer (23 Dec 2022, 09:47):
Buna ziua, documentatia standard în partea Criteriile de calificare și de selecție pentru Lotul II a fost completata în asa mod ca să fie respectata posibilitatea la participarea mai multi agenti economici din RM.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.