Public procurement
21069776
Set: Notebook, Docking Station, Keyboard & Mouse, Monitor
1
Enquiry period
with 15.12.2022 11:20
to 20.12.2022 12:00
to 20.12.2022 12:00
2
Bidding period
with 20.12.2022 12:00
to 05.01.2023 12:00
to 05.01.2023 12:00
3
Auction
06.01.2023 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
470 000 MDL
Period of clarifications:
15 Dec 2022, 11:20 - 20 Dec 2022, 12:00
Submission of proposals:
20 Dec 2022, 12:00 - 5 Jan 2023, 12:00
Auction start date:
6 Jan 2023, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Set: Notebook, Docking Station, Keyboard & Mouse, Monitor
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Dec 2022, 11:00
Date modified
15 Dec 2022, 22:27
Estimated value (without VAT)
470 000 MDL
The minimum downward of the price
4 700 MDL
Achizitii.md ID
21069776
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
16 Jan 2023 11:19 - 30 Mar 2023 11:19
List of positions
1)
Title
Quantity: 15.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
ds_set notebook, docking station _omf_115_15_09_2021 (1).docx
Bidding Documents
Documentația standard
15.12.22 11:20
anunt_de_participare_noterbook_(extrabugetar).signed.pdf
anunt_de_participare_noterbook_(extrabugetar).signed.pdf
tenderNotice
-
15.12.22 11:20
Lot documents
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
BTS PRO
Normalized price:
424 892,50 MDL
Status:
Winner
Urmare examinării ofertei prezentate, ținând cont inclusiv de opinia specialiștilor din Secția tehnologii informaționale din cadrul AGEPI s-a constatat că oferta prezentată de operatorul economic ”BTS PRO” S.R.L. corespunde specificaților tehnice și cerințelor de calificare și selecție expuse în documentația de atribuire. Propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 470000,00 lei fără TVA, iar propunerea financiară este în sumă de 424892,50 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate.
În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertei prezentate în cadrul procedurii de achiziții prin COP din surse extrabugetare (din sursele financiare oferite de OEB) a seturilor: Notebook, Docking Station, Keyboard & Mouse, Monitor (15 seturi.), Cod CPV 30213300-8, lansat prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1671094866022 din 15.12.2022, ținând cont de opinia specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției, urmare validării și aprobării finale a documentației de evaluare și achiziție de către Agenția de Guvernare Electronică (scr. nr. 3011-0120 din 17.02.2023) și de către OEB (scrisoare/e-mail din 13.03.2023), Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea Contractului de achiziție publică operatorului economic ”BTS PRO” S.R.L. în sumă de 424892,50 lei fără TVA/ 509871,00 lei cu TVA, echivalentul a 25090 Euro cu TVA, conform cursului BNM la data deschiderii ofertelor (05.01.2023/1 Euro=20,3216 lei), oferta căruia corespunde tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice.
28.03.23 15:44
Reason: Urmare examinării ofertei prezentate, ținând cont inclusiv de opinia specialiștilor din Secția tehnologii informaționale din cadrul AGEPI s-a constatat că oferta prezentată de operatorul economic ”BTS PRO” S.R.L. corespunde specificaților tehnice și cerințelor de calificare și selecție expuse în documentația de atribuire. Propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 470000,00 lei fără TVA, iar propunerea financiară este în sumă de 424892,50 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate.
În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertei prezentate în cadrul procedurii de achiziții prin COP din surse extrabugetare (din sursele financiare oferite de OEB) a seturilor: Notebook, Docking Station, Keyboard & Mouse, Monitor (15 seturi.), Cod CPV 30213300-8, lansat prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1671094866022 din 15.12.2022, ținând cont de opinia specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției, urmare validării și aprobării finale a documentației de evaluare și achiziție de către Agenția de Guvernare Electronică (scr. nr. 3011-0120 din 17.02.2023) și de către OEB (scrisoare/e-mail din 13.03.2023), Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea Contractului de achiziție publică operatorului economic ”BTS PRO” S.R.L. în sumă de 424892,50 lei fără TVA/ 509871,00 lei cu TVA, echivalentul a 25090 Euro cu TVA, conform cursului BNM la data deschiderii ofertelor (05.01.2023/1 Euro=20,3216 lei), oferta căruia corespunde tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice.
Qualification documents
scr. instiintare_notebooc_oeb_28.03.2023.signed.pdf
scr. instiintare_notebooc_oeb_28.03.2023.signed.pdf
ID: 2180a80b-db5e-4069-bb3c-72eefe2805f1
Award Notification
28.03.23 15:44
decizie atribuire nr. 14_28.03.2023_notebooc_oeb .pdf
decizie atribuire nr. 14_28.03.2023_notebooc_oeb .pdf
ID: 2ba48d04-3ba8-4f09-a2de-0e127c2733ae
Evaluation Reports
28.03.23 15:44
Documents provided with the proposal
duae_btssigned.pdf
ID: 3c2ac03c-8b7f-47e7-9eed-c152efb714c5
Eligibility documents
Date of download:
5.01.23 09:55
Opening date:
5.01.23 12:00
certificat_deee_ba_btssigned.pdf
ID: c381e588-3447-47b6-8b40-8d3c0f51004d
Eligibility documents
Date of download:
5.01.23 09:55
Opening date:
5.01.23 12:00
oferta_btssigned.pdf
ID: 2c6beb90-d1f2-472a-8de5-9b497e831190
Financial proposal
Date of download:
5.01.23 09:55
Opening date:
5.01.23 12:01
pcpartnerlenovosigned.pdf
ID: 505a765e-031b-46cb-b81c-470f07207663
Qualification documents
Date of download:
5.01.23 09:55
Opening date:
5.01.23 12:01
procura_iasigned.pdf
ID: 51624215-d823-457a-9bcc-185e32524c19
Qualification documents
Date of download:
5.01.23 09:55
Opening date:
5.01.23 12:01
setdocscan2signed.pdf
ID: 7a6abe79-12c4-4753-8d5a-9daa6ffe84d1
Qualification documents
Date of download:
5.01.23 09:55
Opening date:
5.01.23 12:01
fisc_110123signed.pdf
ID: ce5b63c3-9e19-40fc-b28f-9dc5b49eae31
Qualification documents
Date of download:
5.01.23 09:55
Opening date:
5.01.23 12:01
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK