1
Enquiry period
with 14.12.2022 16:06
to 20.12.2022 09:00
2
Bidding period
with 20.12.2022 09:00
to 26.12.2022 09:00
3
Auction
with 27.12.2022 14:00
to 27.12.2022 14:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 300 000 MDL
Period of clarifications: 14 Dec 2022, 16:06 - 20 Dec 2022, 9:00
Submission of proposals: 20 Dec 2022, 9:00 - 26 Dec 2022, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

- Distribuirea facturilor pe adresele solicitate, în raza or. Chișinău;
- livrarea va fi efectuată o dată pe lună;
- operatorul economic va întocmi Registrul de distribuire, unde se va menționa adresele de distribuire, numărul de exemplare și semnătura Beneficiarului de primire a facturii.
- facturile vor fi transmise direct agenților economici, contra semnătură, cu indicarea datei exacte de primire.
- în cazul distribuirii corespondenței pe o adresă greșită, se va asigura distribuirea repetată a facturilor la adresa corectă în termen de maxim 5 zile lucrătoare;
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Cotet
Contact phone
060500912
Purchase data
Date created
14 Dec 2022, 16:06
Date modified
14 Dec 2022, 16:06
Achizitii.md ID
21069735
CPV
64100000-7 - Servicii poştale şi de curierat
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
doc standard bunuri-servicii.doc
Bidding Documents
-
14.12.22 16:06
anunt facturi.pdf anunt facturi.pdf
Bidding Documents
-
14.12.22 16:06
duae_ro_.doc
Bidding Documents
-
14.12.22 16:06
anunt cop - distribuire facturi - ii.docx
Bidding Documents
-
14.12.22 16:06
f 22 si f 23.docx
Bidding Documents
-
14.12.22 16:06
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.