Public procurement
21069330
Ouă de găină
1
Enquiry period
with 09.12.2022 10:55
to 14.12.2022 11:30
to 14.12.2022 11:30
2
Bidding period
with 14.12.2022 11:30
to 18.12.2022 12:00
to 18.12.2022 12:00
3
Auction
with 19.12.2022 14:00
to 19.12.2022 14:09
to 19.12.2022 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
787 500 MDL
Period of clarifications:
9 Dec 2022, 10:55 - 14 Dec 2022, 11:30
Submission of proposals:
14 Dec 2022, 11:30 - 18 Dec 2022, 12:00
Auction start date:
19 Dec 2022, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Ouă de găină pentru consum uman, categoria „A”,
categoria de greutate: „M”
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018 și HG nr.1208/2008.
Etichetarea şi marcarea conform: Legea nr.279/2017 și HG nr.435/2010.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare) la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: cel puțin 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă certificatul sanitar-veterinar forma 2, original sau copie confirmată prin ștampila umedă a ofertantului și pașaport de calitate/certificat de calitate în care să fie indicată data ouatului.
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana Chişinău, la depozitul Secției alimentare, în perioada ianuarie - iulie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data și cantitatea conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise prin poşta electronică de către şeful Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
categoria de greutate: „M”
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018 și HG nr.1208/2008.
Etichetarea şi marcarea conform: Legea nr.279/2017 și HG nr.435/2010.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare) la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: cel puțin 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă certificatul sanitar-veterinar forma 2, original sau copie confirmată prin ștampila umedă a ofertantului și pașaport de calitate/certificat de calitate în care să fie indicată data ouatului.
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana Chişinău, la depozitul Secției alimentare, în perioada ianuarie - iulie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data și cantitatea conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise prin poşta electronică de către şeful Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Dec 2022, 10:48
Date modified
9 Dec 2022, 10:55
Estimated value (without VAT)
787 500 MDL
The minimum downward of the price
787,50 MDL
Achizitii.md ID
21069330
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Contract period
2 Jan 2023 10:53 - 25 Dec 2023 10:53
List of positions
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
9.12.22 10:55
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
9.12.22 10:55
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Acustic Tehnologie SRL
Normalized price:
178 750 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
17.01.23 09:54
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
duae armata.подписан.pdf
ID: 6b469580-c087-41fc-ada6-d7139ad974e6
Complaints and review decisions
17.01.23 09:54
clarificari acustic tehnologie 20 12 22.signed.pdf
ID: 6f91e8a6-40b4-4691-b6df-297372327823
Complaints and review decisions
17.01.23 09:54
anexa nr 22.подписан.pdf
ID: d8fd73bc-967b-4a83-a248-04a987243b7b
Complaints and review decisions
17.01.23 09:54
autorizatie de transport.подписан.pdf
ID: f8b51f54-5c0e-434b-b1d7-32edba28a48d
Complaints and review decisions
17.01.23 09:54
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
16.12.22 11:08
Opening date:
19.12.22 14:10
Documents of submission
Date of download:
16.12.22 11:08
Opening date:
19.12.22 14:10
Documents of submission
Date of download:
16.12.22 11:08
Opening date:
19.12.22 14:10
Documents of submission
Date of download:
16.12.22 11:09
Opening date:
19.12.22 14:10
Documents of submission
Date of download:
16.12.22 11:07
Opening date:
19.12.22 14:10
Documents of submission
Date of download:
16.12.22 11:08
Opening date:
19.12.22 14:10
Financial proposal
Date of download:
16.12.22 11:07
Opening date:
20.12.22 09:18
2
Participant(s) name(s):
Intervetcom
Normalized price:
600 000 MDL
Status:
Winner
La lotul „Ouă de găină”, preţul cel mai scăzut a fost propus de ofertantul SRL „Acustic Tehnologie”. Astfel, la plasarea prețului în SIA RSAP a fost comisă o eroare tehnică, unde a fost indicat prețul de 178750,00 lei. Concomitent, operatorul economic SRL „Acustic Tehnologie” a confirmat faptul dat prin scrisoarea din 20.12.2022. Prin urmare, preţul propus de ofertantul SRL „Acustic Tehnologie” este de 600000,00 lei, fără TVA, or, introducerea prețului greșit, la lotul ofertat, se consideră a fi o eroare mecanică, care în speță nu afectează valoarea ofertei prezentate. Totodată, în urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic SRL „Acustic Tehnologie”, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Se propune acceptarea ofertei operatorului economic SRL „Acustic Tehnologie”.
Totodată, prețul propus de către operatorul economic SRL „Intervetcom”, este de 600000,00 lei, fără TVA, fiind echivalent cu cel propus de către operatorul economic SRL „Acustic Tehnologie”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic SRL „Intervetcom”, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, conform pct. 23, Anunțul de participare, art.26 alin.(18), Legea nr.131/2015, privind achiziţiile publice, în cazul în care două sau mai multe oferte sînt echivalente va fi aplicat un criteriu de atribuire suplimentar - capacitatea economică şi financiară (art.18, lit. c), Legea 131/2015).
Reieșind din cele enunțate supra și în urma examinării, evaluării și comparării documentelor justificative, prezentate la solicitarea autorității contractante, de către operatorii economici participanți în cadrul procedurii de achiziție publică în cauză, s-a decis atribuirea lotului „Ouă de găină” operatorului economic SRL „Intervetcom”
17.01.23 09:57
Reason: La lotul „Ouă de găină”, preţul cel mai scăzut a fost propus de ofertantul SRL „Acustic Tehnologie”. Astfel, la plasarea prețului în SIA RSAP a fost comisă o eroare tehnică, unde a fost indicat prețul de 178750,00 lei. Concomitent, operatorul economic SRL „Acustic Tehnologie” a confirmat faptul dat prin scrisoarea din 20.12.2022. Prin urmare, preţul propus de ofertantul SRL „Acustic Tehnologie” este de 600000,00 lei, fără TVA, or, introducerea prețului greșit, la lotul ofertat, se consideră a fi o eroare mecanică, care în speță nu afectează valoarea ofertei prezentate. Totodată, în urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic SRL „Acustic Tehnologie”, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Se propune acceptarea ofertei operatorului economic SRL „Acustic Tehnologie”.
Totodată, prețul propus de către operatorul economic SRL „Intervetcom”, este de 600000,00 lei, fără TVA, fiind echivalent cu cel propus de către operatorul economic SRL „Acustic Tehnologie”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic SRL „Intervetcom”, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, conform pct. 23, Anunțul de participare, art.26 alin.(18), Legea nr.131/2015, privind achiziţiile publice, în cazul în care două sau mai multe oferte sînt echivalente va fi aplicat un criteriu de atribuire suplimentar - capacitatea economică şi financiară (art.18, lit. c), Legea 131/2015).
Reieșind din cele enunțate supra și în urma examinării, evaluării și comparării documentelor justificative, prezentate la solicitarea autorității contractante, de către operatorii economici participanți în cadrul procedurii de achiziție publică în cauză, s-a decis atribuirea lotului „Ouă de găină” operatorului economic SRL „Intervetcom”
Qualification documents
ordin de plata (2).подписан.pdf
ordin de plata (2).подписан.pdf
ID: 02a4ff7c-4728-4036-b15c-140b76c5fe50
Winning Bid
17.01.23 09:57
Winning Bid
17.01.23 09:57
clarificari intervetcom - 20 12 22.signed.pdf
clarificari intervetcom - 20 12 22.signed.pdf
ID: 25f1b0cd-7e1f-45a9-8d05-38c08df6ab17
Complaints and review decisions
17.01.23 09:57
specificatie tehnica (1).подписан.pdf
specificatie tehnica (1).подписан.pdf
ID: 39d622f2-db00-4d5f-bc30-d246ebfc2e10
Winning Bid
17.01.23 09:57
contract sapte spici.подписан.pdf
contract sapte spici.подписан.pdf
ID: 5d199125-e872-4917-9e0d-acc7dcec6e86
Winning Bid
17.01.23 09:57
Winning Bid
17.01.23 09:57
declaration-16596621 (1) (2).подписан.pdf
declaration-16596621 (1) (2).подписан.pdf
ID: 80801281-fe07-498d-9750-04941620286e
Winning Bid
17.01.23 09:57
cerere participare.подписан.pdf
cerere participare.подписан.pdf
ID: 93777f52-1294-4bac-87d1-fb1da0188690
Winning Bid
17.01.23 09:57
autorizatia sanitar veterinar.подписан.pdf
autorizatia sanitar veterinar.подписан.pdf
ID: 9e99c8f6-74f5-49c2-8891-15c9dd3db9f7
Winning Bid
17.01.23 09:57
Winning Bid
17.01.23 09:57
Winning Bid
17.01.23 09:57
cert.de inregistrare.подписан.pdf
cert.de inregistrare.подписан.pdf
ID: a29da25f-2b96-4ad3-bb7d-7dc56237eb55
Winning Bid
17.01.23 09:57
pasaport de calitate.подписан.pdf
pasaport de calitate.подписан.pdf
ID: abe9578d-f9b9-4895-80c3-4ee41f922f97
Winning Bid
17.01.23 09:57
contract moldretail producere.подписан.pdf
contract moldretail producere.подписан.pdf
ID: ae23f751-72c2-4834-9c92-bcb99cb23e8b
Winning Bid
17.01.23 09:57
Winning Bid
17.01.23 09:57
contract franzeluta.подписан.pdf
contract franzeluta.подписан.pdf
ID: b7c6852b-400a-4c25-bb56-10115f911c61
Winning Bid
17.01.23 09:57
Winning Bid
17.01.23 09:57
autorizatia auto.подписан.pdf
autorizatia auto.подписан.pdf
ID: de8045dd-4302-4fcc-aa51-ad0f3c0d0f1a
Winning Bid
17.01.23 09:57
Winning Bid
17.01.23 09:57
Documents provided with the proposal
Eligibility documents
Date of download:
16.12.22 14:46
Opening date:
19.12.22 14:10
Eligibility documents
Date of download:
16.12.22 14:46
Opening date:
19.12.22 14:10
cerere participare.подписан.pdf
cerere participare.подписан.pdf
ID: 5ec969a7-74a3-48a6-8166-c360a131c687
Eligibility documents
Date of download:
16.12.22 14:44
Opening date:
19.12.22 14:10
Eligibility documents
Date of download:
16.12.22 14:47
Opening date:
19.12.22 14:10
Eligibility documents
Date of download:
16.12.22 14:45
Opening date:
19.12.22 14:10
Eligibility documents
Date of download:
16.12.22 14:45
Opening date:
19.12.22 14:10
ordin de plata (2).подписан.pdf
ordin de plata (2).подписан.pdf
ID: ef83c5d0-96b6-4bb8-845e-cf7e588eac8c
Eligibility documents
Date of download:
16.12.22 14:47
Opening date:
19.12.22 14:10
Eligibility documents
Date of download:
16.12.22 14:47
Opening date:
19.12.22 14:10
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK