Select the type of procedure
Commercial procurement
21069020
1
Enquiry period
with
06.12.2022 15:02
to 16.12.2022 09:00
to 16.12.2022 09:00
2
Bidding period
with
16.12.2022 09:00
to 27.12.2022 09:00
to 27.12.2022 09:00
3
Auction
with
28.12.2022 12:00
to 28.12.2022 14:19
to 28.12.2022 14:19
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
4 895 099,05 MDL
Period of clarifications:
6 Dec 2022, 15:02 - 16 Dec 2022, 9:00
Submission of proposals:
16 Dec 2022, 9:00 - 27 Dec 2022, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Produse alimentare pentru instituțiile preșcolare și Centru de Plasament ”Brândușa” conform specificațiilor din documentația de atribuire
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Dec 2022, 15:02
Date modified
6 Dec 2022, 17:12
Achizitii.md ID
21069020
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 5 - Lot 5 Diverse produse alimentare și produse de morărit
Budget: 944138.04 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
adresele instituțiilor- termenul și graficul livrărilor.signed.pdf
adresele instituțiilor- termenul și graficul livrărilor.signed.pdf
Bidding Documents
-ADRESELE INSTITUȚIILOR - TERMENUL ȘI GRAFICUL LIVRĂRILOR
6.12.22 15:02
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
Bidding Documents
-ANUNȚ DE PARTICIPARE
6.12.22 15:02
anunt_de_intentie nr. 1-2023 din 01.12.2022.signed.pdf
anunt_de_intentie nr. 1-2023 din 01.12.2022.signed.pdf
Bidding Documents
-ANUNȚ DE INTENȚIE
6.12.22 15:02
documentația standard.signed.pdf
documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
-DOCUMENTAȚIA STANDARD
6.12.22 15:02
Date:
6 Dec 2022, 17:12
Question's name:
termen
Question:
Termen de livrare pe 1 an intreg??
Cum agent economic poate prognoza preturi pentru decembrie 2023, daca situatia in tara nu este stabila , si preturi sa schimb foarte brusc ...
Va rugam luati in consideratie si se faceti contract pe 6 luni.
Answer (8 Dec 2022, 09:11):
Planificarea contractelor sub formă de loturi separate pentru produse alimentare a fost efectuată respectând condițiile de planificare a contractului de achiziţii publice, care sînt următoarele: cunoaşterea exactă a necesităţilor și cantităților de bunuri pentru 12 luni, existenţa surselor financiare , care este asigurată prin planificarea acestora în bugetul pentru anul 2023 și calcularea valorii estimate cumulate a tuturor loturilor a fost efectuată cu luarea în considerare a indicatorilor preţurilor medii pe piaţă. Însă autoritatea reține argumentele dvs. cu privire instabilitatea prețurilor pe piață, respectiv, vă informă că grupul de lucru se va întruni cât mai curând pentru a pune în discuție acest aspect, anume termenul de livrare 12 luni și va decide asupra acestuia. Recomandă să urmăriți procedura dată, fiindcă în cazul în care vor apărea modificări la documentația de atribuire să le luați în considerație.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK