Select the type of procedure
Commercial procurement
21068647
1
Enquiry period
with
01.12.2022 10:09
to 12.12.2022 11:00
to 12.12.2022 11:00
2
Bidding period
with
12.12.2022 11:00
to 23.12.2022 11:00
to 23.12.2022 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 548 220,83 MDL
Period of clarifications:
1 Dec 2022, 10:09 - 12 Dec 2022, 11:00
Submission of proposals:
12 Dec 2022, 11:00 - 23 Dec 2022, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de deservire și menținere a infrastructurii Sistemului Informațional al BNM (servere, stocuri de date, echipamente de rețea, imprimante și aparate multifuncționale, licențele IDEA, VmWare, WhatsUp și Fudo)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
1 Dec 2022, 10:09
Date modified
2 Dec 2022, 14:28
Achizitii.md ID
21068647
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot 1: Servicii de deservire a imprimantelor HP, Canon, Brother și Epson
Budget: 29166.67 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lot 2: Servicii de deservire tehnică a aparatelor multifuncționale și imprimantelor Xerox
Budget: 166666.67 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lot 3: Servicii de extindere a termenului de garanție a echipamentului DELL EMC
Budget: 123883.34 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 4 - Lot 4: Servicii de extindere a termenului de garanție a echipamentului de rețea Cisco
Budget: 108137.5 MDL
Active
Lot nr. 5 - Lot 5: Servicii de extindere a termenului de garanție a infrastructurii RRC și CRM
Budget: 751354.16 MDL
Active
Lot nr. 6 - Lot 6: Servicii de extindere a termenului de garanție și de subscriere pentru controlerul Aruba 7030
Budget: 61370.83 MDL
Active
Lot nr. 7 - Lot 7: Servicii de asigurare a accesului la suportul anual pentru produsele WhatsUp
Budget: 23583.33 MDL
Active
Lot nr. 8 - Lot 8: Servicii de asigurare a accesului la suportul anual pentru licențele Vmware
Budget: 53558.33 MDL
Active
Lot nr. 9 - Lot 9: Servicii de asigurare a accesului la suportul anual pentru soluția Fudo PAM
Budget: 142500.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - Lot 10: Subscriere anuală pentru softul de analiză a datelor IDEA
Budget: 88000.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
2.1 caiet de sarcini.docx
Documents history
-
2.1 caiet de sarcini.docx
ID: eaecf5cf-0951-4071-81eb-2b4a9e6a1c4e
Bidding Documents
-
2. caiet de sarcini.docx
ID: eaecf5cf-0951-4071-81eb-2b4a9e6a1c4e
Bidding Documents
Bidding Documents
-
2.12.22 14:28
Lot 6: Servicii de extindere a termenului de garanție și de subscriere pentru controlerul Aruba 7030
Date:
2 Dec 2022, 08:55
Question's name:
Lot 6 Anexa nr.1 la Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua
В nexa nr.1 la Caietul de sarcini для лота №6 "Lot 6: Servicii de extindere a termenului de garanție și de subscriere pentru controlerul Aruba 7030" указаны требования от лота №5:
"Serviciile urmează a fi prestate în baza prelungirii contractului de garanție cu producătorul echipamentului (Hewlett-Packard Enterprise) pentru perioada 01.03.2023-28.02.2024 pentru serverele HPE ProLiant DL360 Gen10 8SFF cu următoarele date de referință: p/n: 867959-B21; s/n: CZJ80701WK, CZJ80701WL, CZJ80701WH, CZJ80701WJ."
Уточните, пожалуйста, требования по шестому лоту
Answer (2 Dec 2022, 09:45):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru clarificarea depusă. Urmare a analizei informației expuse, Vă comunicăm că serviciile urmează a fi prestate în baza extinderii contractului de garanție cu producătorul echipamentului (Hewlett-Packard) pentru 12 luni pentru controlerul pentru dispozitivele de rețea WiFi Aruba 7030 (RW) 64 AP Branch cu următoarele date de referință: p/n: JW686A; s/n: CR0011800ARB. În acest scop documentația de achiziție va fi actualizată.
Date:
2 Dec 2022, 10:03
Question's name:
Lot 6: период гарантии
Question:
Bună ziua
уточните, пожалуйста, период, на который должна быть предоставлена гарантия для контроллера Aruba 7030
01/03/2023-28/02/2024, или другой период?
Answer (2 Dec 2022, 13:14):
Bună ziua,
Urmare a întrebării Dvs, Vă comunicăm următoarele: Serviciile urmează a fi prestate în baza extinderii contractului de garanție cu producătorul echipamentului (Hewlett-Packard) pentru 12 luni (din data confirmării de la producător a activării serviciilor) pentru controlerul pentru dispozitivele de rețea WiFi Aruba 7030 (RW) 64 AP Branch cu următoarele date de referință: p/n: JW686A; s/n: CR0011800ARB. Vă mulțumim.
Lot 3: Servicii de extindere a termenului de garanție a echipamentului DELL EMC
Date:
9 Dec 2022, 14:18
Question's name:
DEL EMC extindere garantie soft sau hard
Question:
În privința lotului „Lot 3: Servicii de extindere a termenului de garanție a echipamentului DELL EMC” dorim să aflăm dacă se extinde doar termenului de garanţie pentru echipamentul fizic sau și extinderea de mentenață soft la acest echipament?
Deoarece termenul de garanție a echipamentului hard nu poate fi extins separat de Soft.
Astfel rugăm să ne informați și să rectificați cerințele și bugetul acestui lot.
Mulțumesc anticipat!
Answer (9 Dec 2022, 17:12):
Bună ziua,
Vă mulțumim de clarificare. Trebuie de atras atenția că se solicită achiziția serviciilor de extindere a termenului de garanție pentru echipamentul fizic, care ca, specificații tehnice include și partea de soft instalată pe echipament. Comparativ achizițiilor anterioare ca buget și poziție au fost excluse doar serviciile pentru accesul la suportul anual pe dispozitivul virtual DELL EMC Data Domain Virtual Edition with 14 TB.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK