Public procurement
21068352
Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada (ianuarie – decembrie ) anul 2023
1
Enquiry period
with 28.11.2022 14:59
to 08.12.2022 15:30
to 08.12.2022 15:30
2
Bidding period
with 08.12.2022 15:30
to 11.12.2022 15:30
to 11.12.2022 15:30
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
800 000 MDL
Period of clarifications:
28 Nov 2022, 14:59 - 8 Dec 2022, 15:30
Submission of proposals:
8 Dec 2022, 15:30 - 11 Dec 2022, 15:30
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada ianuarie –decembrie anul 2023. În total 2 posturi * 2 persoane (primul post - 24 ore, postul - de la orele 8:00-17-00 de luni pînă vineri). Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânțelege:
1) patrularea teritoriului instituţiei în regim non-stop cu scopul supravegherii ordinii publice cât în secţiile de internare atât şi pe întreg teritoriul, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte. Poarta de la intrare dinspre statia auto se va inchide in intervalul orelor 20:00-06:00 pe timp de iarna si intre orele 21:00-06:00 pe timp de vara.
2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim nonstop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara postul nr.1 , dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform anexei nr.1 la ordinul nr.163 din 27.11.2020 – parte componentă a prezentului contract).
3) asigurarea integrităţii bunurilor materiale din garajul instituţiei si a autovehiculelor colaboratorilor, parcate regulamentar pe teritoriul adiacent garajului.
- Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate, având legitimaţiile respective, copia contractului de angajare;
- Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 5 minute de la primirea apelului.
- De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existența a unei echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru care va contribui la operativitatea intervenției echipei mobile.
- Personalul în funcţie de gardieni trebuie să fie pregătiţi fizic și vîrsta pînă la 60 ani , dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile (stație radio).
- De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă, baston de cauciuc.
- Agentul economic este responsabil pentru respectarea parcarilor pe teritoriul a instituției conform Plan schemă la parcare anexa nr.1
- La încheierea contractului se va întocmi Plan de pază anexa la contract semnata de ambele parți.
1) patrularea teritoriului instituţiei în regim non-stop cu scopul supravegherii ordinii publice cât în secţiile de internare atât şi pe întreg teritoriul, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte. Poarta de la intrare dinspre statia auto se va inchide in intervalul orelor 20:00-06:00 pe timp de iarna si intre orele 21:00-06:00 pe timp de vara.
2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim nonstop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara postul nr.1 , dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform anexei nr.1 la ordinul nr.163 din 27.11.2020 – parte componentă a prezentului contract).
3) asigurarea integrităţii bunurilor materiale din garajul instituţiei si a autovehiculelor colaboratorilor, parcate regulamentar pe teritoriul adiacent garajului.
- Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate, având legitimaţiile respective, copia contractului de angajare;
- Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 5 minute de la primirea apelului.
- De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existența a unei echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru care va contribui la operativitatea intervenției echipei mobile.
- Personalul în funcţie de gardieni trebuie să fie pregătiţi fizic și vîrsta pînă la 60 ani , dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile (stație radio).
- De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă, baston de cauciuc.
- Agentul economic este responsabil pentru respectarea parcarilor pe teritoriul a instituției conform Plan schemă la parcare anexa nr.1
- La încheierea contractului se va întocmi Plan de pază anexa la contract semnata de ambele parți.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Nov 2022, 14:53
Date modified
28 Nov 2022, 15:40
Estimated value (without VAT)
800 000 MDL
Achizitii.md ID
21068352
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Contract period
1 Jan 2023 02:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada (ianuarie – decembrie ) anul 2023
CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (3).docx
Bidding Documents
-ds_bunuri_servicii_omf_
28.11.22 14:59
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Documents history
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 48f02e74-f338-4edd-b2ef-ac8ee3e19b38
tenderNotice
-
anunt de participare pentru.docx
ID: 48f02e74-f338-4edd-b2ef-ac8ee3e19b38
tenderNotice
tenderNotice
-anunt de participare
28.11.22 15:40
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
IS"Scutul Energetic"
Normalized price:
873 900 MDL
Status:
Winner
cel mai mic pret conform cerintelor
21.12.22 15:50
Reason: cel mai mic pret conform cerintelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 14:21
Opening date:
11.12.22 15:30
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 14:20
Opening date:
11.12.22 15:30
Financial proposal
Date of download:
9.12.22 14:20
Opening date:
12.12.22 08:51
Financial proposal
Date of download:
9.12.22 14:22
Opening date:
12.12.22 08:51
ordin de plata interbancar in mdl-6229903313292621.semnat.pdf
ordin de plata interbancar in mdl-6229903313292621.semnat.pdf
ID: 866a3026-228c-412b-b747-84faec8c66ca
Financial proposal
Date of download:
9.12.22 14:22
Opening date:
12.12.22 08:51
Financial proposal
Date of download:
9.12.22 14:21
Opening date:
12.12.22 08:51
Financial proposal
Date of download:
9.12.22 14:21
Opening date:
12.12.22 08:51
scrisoare de recomandare.semnat.pdf
scrisoare de recomandare.semnat.pdf
ID: dee8e19d-294f-4b22-a84e-3ecf72eee778
Financial proposal
Date of download:
9.12.22 14:21
Opening date:
12.12.22 08:51
2
Participant(s) name(s):
IS SERVICII PAZA A MAI
Normalized price:
900 990 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
12.12.22 16:38
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: 019e174c-5ca8-4f0e-a2ae-fd147fc894c1
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:18
Opening date:
11.12.22 15:30
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:17
Opening date:
11.12.22 15:30
declaratie grupe operative.semnat.pdf
declaratie grupe operative.semnat.pdf
ID: 25a825ee-e486-4d56-aa52-595c5b7e21f1
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:19
Opening date:
11.12.22 15:30
declaratie functionarea dispecerat.semnat.pdf
declaratie functionarea dispecerat.semnat.pdf
ID: 3a67be54-16e2-4cb5-968b-65b282105826
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:18
Opening date:
11.12.22 15:30
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:13
Opening date:
11.12.22 15:30
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:23
Opening date:
11.12.22 15:30
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:12
Opening date:
11.12.22 15:30
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:15
Opening date:
11.12.22 15:30
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:22
Opening date:
11.12.22 15:30
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:20
Opening date:
11.12.22 15:30
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:21
Opening date:
11.12.22 15:30
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:22
Opening date:
11.12.22 15:30
declarație existența personal 2022.semnat.pdf
declarație existența personal 2022.semnat.pdf
ID: d656c9d7-a735-4cd0-b0fb-ca9fc6fb8ead
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:20
Opening date:
11.12.22 15:30
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:15
Opening date:
11.12.22 15:30
Documents of submission
Date of download:
9.12.22 08:21
Opening date:
11.12.22 15:30
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK