1
Enquiry period
with 28.11.2022 14:59
to 08.12.2022 15:30
2
Bidding period
with 08.12.2022 15:30
to 11.12.2022 15:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 800 000 MDL
Period of clarifications: 28 Nov 2022, 14:59 - 8 Dec 2022, 15:30
Submission of proposals: 8 Dec 2022, 15:30 - 11 Dec 2022, 15:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada ianuarie –decembrie anul 2023. În total 2 posturi * 2 persoane (primul post - 24 ore, postul - de la orele 8:00-17-00 de luni pînă vineri). Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânțelege:
1) patrularea teritoriului instituţiei în regim non-stop cu scopul supravegherii ordinii publice cât în secţiile de internare atât şi pe întreg teritoriul, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte. Poarta de la intrare dinspre statia auto se va inchide in intervalul orelor 20:00-06:00 pe timp de iarna si intre orele 21:00-06:00 pe timp de vara.
2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim nonstop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara postul nr.1 , dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform anexei nr.1 la ordinul nr.163 din 27.11.2020 – parte componentă a prezentului contract).
3) asigurarea integrităţii bunurilor materiale din garajul instituţiei si a autovehiculelor colaboratorilor, parcate regulamentar pe teritoriul adiacent garajului.
- Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate, având legitimaţiile respective, copia contractului de angajare;
- Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 5 minute de la primirea apelului.
- De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existența a unei echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru care va contribui la operativitatea intervenției echipei mobile.
- Personalul în funcţie de gardieni trebuie să fie pregătiţi fizic și vîrsta pînă la 60 ani , dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile (stație radio).
- De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă, baston de cauciuc.
- Agentul economic este responsabil pentru respectarea parcarilor pe teritoriul a instituției conform Plan schemă la parcare anexa nr.1
- La încheierea contractului se va întocmi Plan de pază anexa la contract semnata de ambele parți.


Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
The contact person
Full name
Știrbu Irina
Contact phone
022354790
Purchase data
Date created
28 Nov 2022, 14:53
Date modified
28 Nov 2022, 15:40
Estimated value (without VAT)
800 000 MDL
Achizitii.md ID
21068352
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Contract period
1 Jan 2023 02:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada (ianuarie – decembrie ) anul 2023 CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (3).docx
Bidding Documents
-ds_bunuri_servicii_omf_
28.11.22 14:59
duae_ro_0 (8).doc
Bidding Documents
-duae_ro
28.11.22 14:59
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-anunt de participare
28.11.22 15:40

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IS"Scutul Energetic"

Normalized price: 873 900 MDL
Status: Winner
Reason: cel mai mic pret conform cerintelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

IS SERVICII PAZA A MAI

Normalized price: 900 990 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications